#1
heb je weer geblowed lieve schat ?
nee goed idee laten we gaan
nee goed idee laten we gaan




Emo zei:zou best wel mee vallen
of het moet weer eens heel erg diep gaan
zal vast wel weer :P
Hahahaha, precies een vreetkick. Geniaal verwoord opzich :PEmo zei:zit wat in opzich
maar dan doe je uiteindelijk nog niks want je zit wss alleen maar op de bank en loopt 1 x naar de kast pakt zoveel mogelijk en gaat weer zitten![]()

Dan is he took steeds weer zo'n verassing: EEEy, dat had ikook nog meegepakt, of ga je,je verheugen op het volgende enzo :PEmo zei:klopt![]()
en @ mathijs iid je moet niet meteen zwaar veel van 1 iets pakken maar een beetje van alles wat
is veel leuker![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."