Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoezo je wordt lui/ongemotiveerd van Cannabis?

Hoezo je wordt lui/ongemotiveerd van Cannabis?

37 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb je weer geblowed lieve schat ?
nee goed idee laten we gaan :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Smoke weed everyday :smoke: :stoned:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
jij word op dit moment niet lui van wiet :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nope, lichamelijk wel, geestelijk niet. Ik ben nu echt over psychologische shit aan het nadenken, je zou het nooit kunnen/willen begrijpen :grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
geef mij een jointje een afgelegen plekje met jouw
dan begrijp ik het 9 van de 10 keer wel hoor :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
mmm, maar dan komt er niet uit wat er nu uit komt :P :grin:

Daar zou ik echt uren over doen om uit te leggen :rolleyes:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
nou nou zo traag van begrip ben ik nou ook weer niet hoor :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zat eerder te denken aan de tijd dat ik het allemaal moest gaan zitten uitleggen :grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
zou best wel mee vallen
of het moet weer eens heel erg diep gaan :grin:
zal vast wel weer :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Emo zei:
zou best wel mee vallen
of het moet weer eens heel erg diep gaan :grin:
zal vast wel weer :P
Klik om te vergroten...

Deeper then the deepest forest...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Emo zei:
zit wat in opzich :wink:
maar dan doe je uiteindelijk nog niks want je zit wss alleen maar op de bank en loopt 1 x naar de kast pakt zoveel mogelijk en gaat weer zitten :wink:
Klik om te vergroten...
Hahahaha, precies een vreetkick. Geniaal verwoord opzich :P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja wie dat heeft bedacht was volgens mij ook best knetters :stoned: :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hehe vast wel weer...

Wat ook altijd wel belangrijk is, is om niet te veel van bepaalde dingen te pakken. Het moet lijken alsof je gewoon wat eet. Dus niet al te grote hoeveelheden van zoveel mogelijk dingen. :P
Is ook leuk, dan kan je steeds weer nieuwe dingen tevoorschijn halen :mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik word er altijd zo lam en depri van, daarom gebruik ik t alleen maar sávonds en in combi met xtc dan gat ie goed
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
mmm, als je van blowen depri wordt, dan moet je je eens gaan afvragen hoe je je meestal voelt in nuchtere toestand. Het kan een teken zijn...
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
klopt :)

en @ mathijs iid je moet niet meteen zwaar veel van 1 iets pakken maar een beetje van alles wat :grin:
is veel leuker :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Emo zei:
klopt :)

en @ mathijs iid je moet niet meteen zwaar veel van 1 iets pakken maar een beetje van alles wat :grin:
is veel leuker :)
Klik om te vergroten...
Dan is he took steeds weer zo'n verassing: EEEy, dat had ikook nog meegepakt, of ga je,je verheugen op het volgende enzo :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Conclusie: Knetter zijn is gewoon leuk :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."