#1
Heel veel mensen zeggen dat ze lui en ongemotiveerd worden van Cannabis. Tuurlijk word je ook wel wat rustiger en relaxter. Maar ongemotiveerd?
Volgens mij ligt het er ook heel erg aan hoe je reageert op het effect. Je kan er door gaan denken dat je niks meer moet uitvoeren, maar ook dat je juist moet bewegen en actief moet zijn. Als je dan actief bezig bent, doe je het vaak ook veel bewuster. Je staat meer stil bij wat je doet, en daardoor is wat je doet ook effectiever. Net merkte ik nog hoe precies ik was bij het schoonmaken van mijn kamer
Het duurt misschien wat langer, maar het gebeurd wel goed ![:)]()
Van Cannabis wordt ik naar mijn idee dus helemaal niet zo lui/ongemotiveerd. Hoe zit dat bij jullie? Worden jullie er wel ongemotiveerd door? Waarom is dat zo?
Volgens mij ligt het er ook heel erg aan hoe je reageert op het effect. Je kan er door gaan denken dat je niks meer moet uitvoeren, maar ook dat je juist moet bewegen en actief moet zijn. Als je dan actief bezig bent, doe je het vaak ook veel bewuster. Je staat meer stil bij wat je doet, en daardoor is wat je doet ook effectiever. Net merkte ik nog hoe precies ik was bij het schoonmaken van mijn kamer
Van Cannabis wordt ik naar mijn idee dus helemaal niet zo lui/ongemotiveerd. Hoe zit dat bij jullie? Worden jullie er wel ongemotiveerd door? Waarom is dat zo?


