Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchadelijk...

Schadelijk...

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een sigaret is schadelijk ja... een shaq sigaret is ook schadelijk, maar er wordt nu gezegd dat een joint veeeeel schadelijker is dan een "gewone" nicotine peuk, is dit waar? Waarschijnlijk een vraag voor iemand die veel weet van schadelijke stoffen.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja idd een joint is schadelijker, er word gezegd dat 4 jointjes roken even schadelijk is als een volledige pakje sigaretten... Ik ben wel niet heel zeker of dit waar is
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er zit meer teer en andere plantenrommel in weed :). Daaruit zou je kunnen opmaken dat hasj minder slecht voor je is, misschien is dat ook wel zo :).
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon puur hasj blowen (waterpijp/puurpijp/chillum), das beter: :rock:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja een joint is schadelijker dan een gewone peuk aangezien er meer shag in gaat maar ik heb wel is gehoord dat als je een gewone pure joint rookt dat het dan minder schadelijk is maar of dat echt waar is weet ik neit :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jup, wiet is 4 keer slechter (bij de meeste wiet merk je dat aan je longen)

Daarom moet je gewoon hasj nemen en dat verdampen met een vaporizor :)

Dat schijnt al zowat niet meer schadelijk te zijn. Al kan dat ook zwaar op de longen zijn hoor!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
BombSki zei:
gewoon puur hasj blowen (waterpijp/puurpijp/chillum), das beter: :rock:
Klik om te vergroten...

Maar jointjes roken zo fijn
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
true...

maar alles went hoor :)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je je zorgen maakt om je longen eet je het gewoon genoeg recepten te vinden op internet.

ik had een artikel gelezen dat tabak rokers die ook dagelijks wiet roken gemiddelt 6 jaar langer leven. het haalt er stofdeeltjes uit, en voegt teer toe.
Hebben jullie dan niet de volgende ochtend slijm in je keel?(hint)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Elektronik_dynamite zei:
ja een joint is schadelijker dan een gewone peuk aangezien er meer shag in gaat maar ik heb wel is gehoord dat als je een gewone pure joint rookt dat het dan minder schadelijk is maar of dat echt waar is weet ik neit :confused:
Klik om te vergroten...
dan weet ik niet wat voor jointen jij rolt,maar bij mij gaat er nog geen ganse sigaret(marlboro of l&m)in...miss wat meer wiet erin kegelen :beer: :stoned: :stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
Jup, wiet is 4 keer slechter (bij de meeste wiet merk je dat aan je longen)

Daarom moet je gewoon hasj nemen en dat verdampen met een vaporizor :)

Dat schijnt al zowat niet meer schadelijk te zijn. Al kan dat ook zwaar op de longen zijn hoor!
Klik om te vergroten...
dude,als je stoned wil worden,moet je dat er ook maar bijnemen vind ik,die vaporiser verpest heel het joint rook gedoe,een joint smaakt (meestal) gewoon geweldig goed...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waterpijp zei:
BombSki zei:
gewoon puur hasj blowen (waterpijp/puurpijp/chillum), das beter: :rock:
Klik om te vergroten...

Maar jointjes roken zo fijn
Klik om te vergroten...

Ja idd..vind het gezelliger om joints te roken dan waterpijpen
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#13
de uitwerking maakt het zeker goed :mrgreen: :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja ok. Maar ik rook ook voor de gezelligheid.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou het graag willen geloven, maar heb er nog nooit iets over gelezen! Bron? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."