Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFf Vraagje

Ff Vraagje

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#1
hello mensjes :)

ik vroeg me af hoe jullie eertse ervaring met drugs....ik bdoel niet met alcohol maar met egt speed of GHB of wat dang 0wk...( dit is eingelijk omdat vriendin 0ok wil gaan doen maar ik weet me eerste x nie meer hihi :P )


alvast bedankt van mij en van me vriendin Carmen :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
beetje rare poll. Er zijn maar 2 uiterste mogelijk? Maar ik heb goed gestemd!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ook!
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#4
jah btj vaag ik weet maar as j me topic leest snap je het missgien...en bedankt voor de stem :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
welke topic?
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
welke topic?
Klik om te vergroten...
degene die bij deze poll hoort :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
vind dan eerder dat ie bij drugs hoort...gaat tenslotte over drugs in het algemeen!!! :rolleyes: verders ook nutteloosch topic imo!!

maargoed,ik heb op het 1ste gestemt
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angel Of Dead zei:
caatje zei:
welke topic?
Klik om te vergroten...
degene die bij deze poll hoort :wink:
Klik om te vergroten...
ja maar dan nog. Het kan je ook slecht zijn gegaan en dat je t later toch nog eens probeert. Snap je, dat bedoelde ik met dat je alleen de 2 uiterste hebt en geen midden weg die voor veel mensen toch ook t geval is.
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
Angel Of Dead zei:
caatje zei:
welke topic?
Klik om te vergroten...
degene die bij deze poll hoort :wink:
Klik om te vergroten...
ja maar dan nog. Het kan je ook slecht zijn gegaan en dat je t later toch nog eens probeert. Snap je, dat bedoelde ik met dat je alleen de 2 uiterste hebt en geen midden weg die voor veel mensen toch ook t geval is.
Klik om te vergroten...


hihi..gesnopuh :wink: :stoned:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#10
waarom vraag je al je vragen in het voffesshop forum?

je kan niet verwachten dat mensen die na 1x stoppen met drugs (en dus op de 2e optie zouden stemmen) hier op het forum zitten.. dus deze poll is imo nutteloos..
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#11
BombSki zei:
waarom vraag je al je vragen in het voffesshop forum?

je kan niet verwachten dat mensen die na 1x stoppen met drugs (en dus op de 2e optie zouden stemmen) hier op het forum zitten.. dus deze poll is imo nutteloos..
Klik om te vergroten...

sorry hoor :confused: :(
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou er zitten ook mesne die nix (meer) gebruiken dus t kan wel vind ik
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
nou er zitten ook mesne die nix (meer) gebruiken dus t kan wel vind ik
Klik om te vergroten...

thnx dat jij ut tenminste snapt :)
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#14
tsja.. van mij mag je best zon poll maken maar ik geef er slecht mijn mening over..

de vraag blijft: waarom in het coffeeshop forum?
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#15
BombSki zei:
tsja.. van mij mag je best zon poll maken maar ik geef er slecht mijn mening over..

de vraag blijft: waarom in het coffeeshop forum?
Klik om te vergroten...

0wke zal j vraag met een vraag beantwoorden...wrom NIET in het coffeshop forum? kijk als jij vind dat ie ergens anders past laat me weten waar jij denkt dat het "beter" past dan...:wink:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja idd..
"wat was jullie eerste ervfaring met drugs?"
past volgens mij toch prima in het "drugs forum". had je zelf ook echt wel kunnen bedenken. :rolleyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
eerste harddrugs dat ik nam was pillen en dat ging hele goed
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
beetje onduidelijk topic inderdaad...
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb één keer slechte ervaring gehad, en dat was toen ik al spacend uit Leeuwarden kwam, de bus nam, en in Drachten moest wachten op een vriend. Freakin eng was dat.

Voor de rest nooit iets negatief meegemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."