Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshennepbeurs?

hennepbeurs?

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#1
de jaarlijkse hennepbeurs.. binnenkort en voor de 1e keer in amsterdam..

wie gaat erheen?

meer informatie op www.highlife.nl
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ikke denk ik, heb net ff op de site gekeken en lijkt me wel gaaf om dat eens te gaan bekijken
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou er best één dagje heen willen, maar daarvoor is 15 euro mij te duur. Kan ik ook wiet voor kopen en dan heb ik ook een leuke dag!
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baukereg zei:
Ik zou er best één dagje heen willen, maar daarvoor is 15 euro mij te duur. Kan ik ook wiet voor kopen en dan heb ik ook een leuke dag!
Klik om te vergroten...
wiet kan je elke dag nog kopen.. :sunglasses: :P
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
BombSki zei:
Baukereg zei:
Ik zou er best één dagje heen willen, maar daarvoor is 15 euro mij te duur. Kan ik ook wiet voor kopen en dan heb ik ook een leuke dag!
Klik om te vergroten...
wiet kan je elke dag nog kopen.. :sunglasses: :P
Klik om te vergroten...

Ja maar dan hoef je geen busreis/treinreis te maken.. en ik geef regnerus gelijk... voor 15 e heb je weer 3 gram XD
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm ja ok, maar wat ik bedoelde is dat het wel iets vrij unieks is (nouja jaarlijks :openmouth: )
wel een must voor de echte cannabisfreak, vind ik dan.

Maargoed verder gaat er dus niemand :confused:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga ook denk ik :grin: met men broer en men zus en een vriendin
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
have lots of funnnn :stoned:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
BombSki zei:
Maargoed verder gaat er dus niemand :confused:
Klik om te vergroten...
noem mij maar niemand :cry:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
BombSki zei:
Maargoed verder gaat er dus niemand :confused:
Klik om te vergroten...
noem mij maar niemand :cry:
Klik om te vergroten...
'verder' :P

2 mensen is nog niet veel... :) maar sorry hoor :mrgreen: :stoned:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
geef nie he! ik denk dat er zo weinig gaan omdat de meeste hier nog op school zitten. (correct me if i'm wrong) Dan is 15€ een hoop geld + je moet er ook nog zien te geraken he, de ns is ook nie echt goedkoop.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
shit heb er nooit meer aan gedacht :cry:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
geef nie he! ik denk dat er zo weinig gaan omdat de meeste hier nog op school zitten. (correct me if i'm wrong) Dan is 15€ een hoop geld + je moet er ook nog zien te geraken he, de ns is ook nie echt goedkoop.
Klik om te vergroten...

gna gna, ov voor weekend :grin: komt altijd van pas :P
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#14
wee, vandaag is het zover..
moest vandaag nog werken maar ik ga morgen, heb een kaartje kunnen regelen van de shop.. :)

vandaag was de cannabis cup 2006, wel jammer dat ik die heb gemist maarja. i
iemand die er vandaag is geweest en een verslagje wil maken? :wave:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#15
nouja, ik ga nu richting het station.. :wave:

zal vanavond/morgen fotos ergens online zetten
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#16
whaha, zat ik gister een keertje ( kijk het nooit ) het nieuws te kijken, om een jointje te draaien :wink:... ergens om 2 uur ofzo.. zo'n herhaling van het nieuws. Heerlijk die ontwikkelingen tegen geur en dat soort dingen :) maar die stroom! :wave:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#17
:wave:

ik ben nu een uurtje terug, het was echt een leuke dag..
ik heb een blacklight bong gekocht en een San Pedro (cactus-mescaline). deze is (nog) niet voor gebruik, ik ga hem eerst doorkweken (hij is zon 25cm)
Fotos en een verslagje zal ik in de loop van de avond of misschien morgen online zetten, je hoort het wel ^^
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#18
BombSki zei:
:wave:

ik ben nu een uurtje terug, het was echt een leuke dag..
ik heb een blacklight bong gekocht en een San Pedro (cactus-mescaline). deze is (nog) niet voor gebruik, ik ga hem eerst doorkweken (hij is zon 25cm)
Fotos en een verslagje zal ik in de loop van de avond of misschien morgen online zetten, je hoort het wel ^^
Klik om te vergroten...

nog iemand met cactus

niet teveel water geven he

:wave:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#19
verslagje + fotos:
http://bombski.goddeloos.nl/p38.htm
san pedro:
http://bombski.goddeloos.nl/p37.htm
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#20
de foto's van de san pedro zijn helaas niet te zien.

verder leuke foto's :)

als het volgend jaar weer is ga ik ook misschien wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."