Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshennepbeurs?

hennepbeurs?

31 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
nu ineens wel :)

mooie dikke cactus

die van mij is dunner maar staat wel al in pot
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja sorry, ik was vergeten ze up te loaden lol :P

nu zouden ze het moeten doen..

Tsja ik heb op een ander board al wat vragen gesteld mbt kweken (ik vind niet echt dat er op dit board ruimte voor is, sowieso te weinig aandacht aan natuurlijke middelen imo..)
Maarja fotos blijf ik updaten daar zodra ze eenmaal in een pot staan.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die traditionele waterpijpen zijn moooi!!
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe, k heb er zelf ook een, (weet eigenlijk niet waarom ie niet op mn site staat)
maarja die van mij werkt niet goed en ik vind die tabak ook niet geweldig. Maarja ik moest er gewoon een hebben ^^
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
vette foto's :)

Je hebt zelf ook een leuke verzameling moet ik zeggen! :)

'ooit' ga ik nog een goeie vaporizer aanschaffen :)
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
Je hebt zelf ook een leuke verzameling moet ik zeggen! :)
Klik om te vergroten...

bedankt :)

ik had toenstrax wat problemen met mn server.. hij heeft sommige fotos gewoon niet upgeload en sommige maar voor de helft.. Heb ze net allemaal gecontroleerd, en ze werken allemaal weer.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
leuk foto's. Ik kan er vanuit gaan dat je t naar je zin hebt gehad? :wink:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
leuk foto's. Ik kan er vanuit gaan dat je t naar je zin hebt gehad? :wink:
Klik om te vergroten...

hehe ja zeker.
Tis wel wat ik van meerdere mensen heb gehoord "na 1 f 2x heb je het wel gezien"
kan me best voorstellen dat ik volgend jaar niet ga (misschien wel.. wie weet)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar wat is er allemaal te zien dan? Is het niet gewoon een grote smartshop/growshop en wat dingen die speciaal voor coffeeshops zijn. En ja. Die acts, maar daarvoor kan je ook wel naar koninginedag natuurlijk :rolleyes:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#10
er is veel te zien, er zijn acts, je kan dingen uitproberen, je krijgt allemaal folders met gratis dingen in je handen gedrukt, je kan overal wat te drinken bestellen enzo.. lekker blowtje opsteken..
tsja echt super speciaal is het niet. Maar toch zeker wel waard om 1x te gaan.
Je ziet er wel dingen die je misschien nooit meer zal zien ^^
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
lijkt me heel leuk, ben je toch ff lekker een daje van de straat haha. Is het elk jaar??
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
lijkt me heel leuk, ben je toch ff lekker een daje van de straat haha. Is het elk jaar??
Klik om te vergroten...

jep.. dit was het eerste jaar in amsterdam, daarvoor was het in rotterdam (geloof ik.. of was het utrecht? :/)

weet zeker dat er volgend jaar weer een is, waarschijnlijk in amsterdam (amsterdam is groter dan de vorige locatie.. welke dat ook mag zijn :wink:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."