Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerkt Cannabis bij jou opwekkend of verdovend?

Werkt Cannabis bij jou opwekkend of verdovend?

28 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat kan ik dus helemaal niet begrijpen :confused:

Naja, behalve dan als ik kijk naar toen ik nog met tabak rookte :rolleyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
naja zelfs met tabac word je niet extreem suf vind ik
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee. ik de laatste tijd ook niet meer
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je loom wordt van weed is voor mij meestal de oplossing alcohol.. swel niet gezonder natuurlijk maar ik word dan meestal terug actiever.. raar eigenlijk want het is juist een extra verdover :confused:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
als je loom wordt van weed is voor mij meestal de oplossing alcohol.. swel niet gezonder natuurlijk maar ik word dan meestal terug actiever.. raar eigenlijk want het is juist een extra verdover :confused:
Klik om te vergroten...

dat heb ik ook, als k wiet rook en daarna een paar glaasjes alcohol, met een hoog percentage (van bier word k dan misselijk) dan ben ik altijd weer hyper :grin: is leuk voor bij t uitgaan :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
als ik kwaad ben maakt een jointje me vooral rustig,
maar opwekkend maakt het me niet eerder een beetje sloom en relax
's Morgens vroeg word ik heel slaperig en lekker duf
Voor mij is het een mooi rustgevend middeltje
A
AnnikaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij mij verschilt het ook. Ik kan heel actief zijn en alles willen opruimen of ik ben heel lui en heb nergens zin in
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zelfde heb ik ook :)

Alleen, ik vergeet soms dat onder actief zijn ook verstaan kan worden: Lichamelijke beweging. En als er iets is waar ik knetter niet mee bezig ben is dat het :P

Geestelijk word echter altijd actiever dan in nuchtere status.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik word beide

van wiet kom ik hyperactief in het begin, maar daarna lig of zit ik graag (liefst op men rug liggen) en staar ik gwn naar boven, in de zomer is dit fijn want dan kun je kijken naar de lucht.. het word allemaal zo fasinerend en voor je het weet is je dag voorbij.. het is altijd dolle pret met ijn vriendin Déé! wij blowen altijd samen, onze eerste blow deden we samen en sinds dien zijn we met dit "ritueel" -of hoe je het ook wil noemen- verder blijven doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."