Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinhaleer vraag over opname thc

inhaleer vraag over opname thc

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
- Niet diep inhaleert en de rook niet lang vasthoudt. THC wordt onmiddellijk opgenomen. Diep inhaleren is niet nodig en dat scheelt in teerneerslag
bron : jellenik

het heeft dus geen nut om de rook langer binnen te houden? , ik geloof er niet in maar misschien is het wel waar...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekonijn zei:
- Niet diep inhaleert en de rook niet lang vasthoudt. THC wordt onmiddellijk opgenomen. Diep inhaleren is niet nodig en dat scheelt in teerneerslag
bron : jellenik

het heeft dus geen nut om de rook langer binnen te houden? , ik geloof er niet in maar misschien is het wel waar...
Klik om te vergroten...

niet diep inhaleren betekent niet over de longen? dan lijkt t me zeker onzin, of wat bedoelen ze ermee?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
niets moet, maar na die 4 seconden nemen je longen alleen maar rook en stofdeeltjes op.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Na 4 seconden is het meeste van de THC ingenomen, je wordt meer stoned van andere chemicalien die in de rook zitten, maar je longen vangen niet meer thc op na die 4 seconden. (Bron komt er aan.)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
ah bedankt!!!! @ darkscope : ze bedoelen de rook niet te lang binnenhouden.

nou dan hoef ik dus niet meer lang in te houden , had k dat maar eerder geweten pfff
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacekonijn zei:
ah bedankt!!!! @ darkscope : ze bedoelen de rook niet te lang binnenhouden.

nou dan hoef ik dus niet meer lang in te houden , had k dat maar eerder geweten pfff
Klik om te vergroten...

Ik weet het al een tijdje, ik zie het nut van mexen/amerikanen/'anderland'-en ook niet in.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
ik zie het nut van mexen/amerikanen/'anderland'-en ook niet in.
Klik om te vergroten...
marrokanen is wel nuttig ( wegrennen met de joint ) .
lol geintje moet kunnen toch? :wink:

nee maar had ik dit maar eerder geweten , vaak zat voor niks die rotzooi binnengehouden , maar heb je nog een bron? ben benieuwd
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahaha ik lig helemaal dubbel.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
je moet het dan ong 4 seconde binnen houden?

da's nog best lang..
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
ah bedankt!!!! @ darkscope : ze bedoelen de rook niet te lang binnenhouden.

nou dan hoef ik dus niet meer lang in te houden , had k dat maar eerder geweten pfff
Klik om te vergroten...

fijn om te weten, bedankt! had waarschijnlijk hetzelfde als jouw :P
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd, 4 seconden is niet niets.. ik hou de rook altijd zon 5 seconden binnen, doen jullie het soms 7seconden ofzo? 4 sec is toch niet zo kort?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
BobG zei:
ik zie het nut van mexen/amerikanen/'anderland'-en ook niet in.
Klik om te vergroten...
marrokanen is wel nuttig ( wegrennen met de joint ) .
lol geintje moet kunnen toch? :wink:

nee maar had ik dit maar eerder geweten , vaak zat voor niks die rotzooi binnengehouden , maar heb je nog een bron? ben benieuwd
Klik om te vergroten...

van mexen wordt je egt wel ff n stukkie gaarder
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik houd de rook ong 4-5 seconden in dus dat komt mooi uit :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
DarkScope zei:
van mexen wordt je egt wel ff n stukkie gaarder
Klik om te vergroten...
blijkbaar is dat dus van de andere chemicalien die je binnenhoud... ! ?
als je een tijd lang steeds je adem inhoud zonder rook word je natuurlijk ook een beetje draaierig
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij het mexen is er ook nog de bijkomstigheid dat je in principe niet normaal adem dient te halen, je krijgt dus ook in lichte mate zuurstof tekort.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."