Hoihoi!
Ik ben al echt heel lang in drugs geïnteressert en dan met name psygedelische (paddo's, lsa, lsd..) en ik heb er ook al best veel over gelezen, maar ik heb zelfs nog nooit geblowt.... En het leek me gewoon verstandig om dat eerst eens te proberen.
Nu wil ik dat eigenlijk binnenkort eens gaan proberen, 'probleem' is alleen dat ik vanaf maandag examens heb.... Zou het kunnen dat ik veel vergeet van wat ik er de laatste weken nog in geramt heb? Of dat ik me maandag nog misselijk voel ofzo?
Verder heb ik een ander punt: ik durf niet zo goed zo maar een shop in te lopen. Ik bedoel, ik heb het idee dat ik best wel een n00b ben en dat mensen me raar aankijken als ik daar anders nooit kom en ik heb ook geen zin bekenden te zin. En misschien heeft er iemand tips voor welke ik het beste kan nemen? Ik woon vlakbij emmen, en als ik het goed heb is er één die cheers heet en ene ankara. kent iemand ze, welke is het beste? (ik hoef er verder niet te zitten, ik ga t lekker thuis of in de natuur ofzo doen) Ik ben trouwens 18, dus dat is geen probleem :P
Oh en ik zou het graag met een verdamper doen, ik heb ergens gelezen dat je zo;n ding eenvoudig zelf kunt maken. je een gloeilamp (de bovenkant er af) neemt en daar een beetje in met wat water en dan een aansteker er onder en dan met een rietje de damp op zuigen. Ik heb namelijk wel eens een trek van een sigaret gehad en ik kotste ongeveer mijn longen uit, dus ik heb zo'n ideen dat ik totaal niet tegen rook kan, maar ik zal wel een mietje zijn
![:grin:]()
Dus, iemand hier ervaring mee?
Nouja wat een lang verhaal ook, ik hoop dat jullie me willen helpen!
![:)]()