Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvoor het eerst blowen vlak voor examens? (en nog wat vragen)

voor het eerst blowen vlak voor examens? (en nog wat vragen)

36 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste paar keren voelde ik ook weinig tot niets...maar ik dacht eigenlijk dat iedereen dat wel had toch...
Het is bij wiet volgens mij ook heel erg zo dat j ehet effect moet leren herkennen geloof ik...
D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Deranged
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is absoluut geen sprake van tolerantie bij wiet, het is idd eerder omgekeerd.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niemand heeft het toch over tollerantie..:P
P
PaarsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoihoi!

Ik ben al echt heel lang in drugs geïnteressert en dan met name psygedelische (paddo's, lsa, lsd..) en ik heb er ook al best veel over gelezen, maar ik heb zelfs nog nooit geblowt.... En het leek me gewoon verstandig om dat eerst eens te proberen.
Nu wil ik dat eigenlijk binnenkort eens gaan proberen, 'probleem' is alleen dat ik vanaf maandag examens heb.... Zou het kunnen dat ik veel vergeet van wat ik er de laatste weken nog in geramt heb? Of dat ik me maandag nog misselijk voel ofzo?

Verder heb ik een ander punt: ik durf niet zo goed zo maar een shop in te lopen. Ik bedoel, ik heb het idee dat ik best wel een n00b ben en dat mensen me raar aankijken als ik daar anders nooit kom en ik heb ook geen zin bekenden te zin. En misschien heeft er iemand tips voor welke ik het beste kan nemen? Ik woon vlakbij emmen, en als ik het goed heb is er één die cheers heet en ene ankara. kent iemand ze, welke is het beste? (ik hoef er verder niet te zitten, ik ga t lekker thuis of in de natuur ofzo doen) Ik ben trouwens 18, dus dat is geen probleem :P

Oh en ik zou het graag met een verdamper doen, ik heb ergens gelezen dat je zo;n ding eenvoudig zelf kunt maken. je een gloeilamp (de bovenkant er af) neemt en daar een beetje in met wat water en dan een aansteker er onder en dan met een rietje de damp op zuigen. Ik heb namelijk wel eens een trek van een sigaret gehad en ik kotste ongeveer mijn longen uit, dus ik heb zo'n ideen dat ik totaal niet tegen rook kan, maar ik zal wel een mietje zijn :grin: Dus, iemand hier ervaring mee?

Nouja wat een lang verhaal ook, ik hoop dat jullie me willen helpen! :)
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou wachten tot na de examens:
1) Wiet roken tast je concentratievermogen en korttermijngeheugen aan
2) Wiet roken is veel lekkerder na je examens, als je het 'Yes, ik ben klaar met school' idee hebt

En over het wiet kopen: gewoon een shop binnenlopen, vragen welke wiet de barman je aanraadt, en daar een gram van kopen. Heb je in 30 seconden gedaan.

Een met zo'n gloeilamp, dat schijnt niet helemaal goed te zijn, vanwege glassplinters of zo. Als je graag puur rookt, kun je voor 7 euro een pijpje kopen in dezelfde shop, of anders zelf een waterpijp maken. Daarvoor zijn manieren genoeg, zoek maar eens wat rond op internet.
P
PaarsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok, bedankt! :)

maar met een pijp krijg je toch net zo goed rook binnen? En tja in dat verhaal stond dat het met een gloeilamp gedaan werd, maar het kan vast ook wel ergens anders mee? misschien wel gewoon een jampot ofzo met een gat in het deksel, duurt alleen langer met verwarmen omdat het dikker is, toch? :confused:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wiet roken voor examens zal je niet ten goeden komen, maar als je inzicht nodig hebt komt wiet goed van pas.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
BobG zei:
Als je de eerste keer gaat blowen maakt het toch niet uit welke soort je hebt?
Zolang er thc inzit wordt je wel stoned hoor van 3-5 haaltjes!
Klik om te vergroten...
Jawel, BobG min of meer. Dit is dus gelul. Ik heb ook wel eens van die gastjes meegemaakt die beweerden tegenwoordig al 2 joints nodig te hebben om stoned te worden. Dat is echt bullshit, moeten ze maar sterker draaien ofzo.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik word ook wel minder stoned dan vroeger hoor.
Ook omdat je aan het gevoel gewend raakt en er beter mee kan omgaan.
Enja...dan ga ik sterker draaien :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook een maat die af en toe mee gaat hij rookt wel gewoon goed door, maar die gozer hoeft alleen daarna eff 5 min te laggen en dan is hij klaaar en dan zeg ik altijd voel je je niet anders nu dan ? of zwaar in je lichaam ofzo toen zei hij ook nee nergens last van, ik weet echt niet wat dat met hem is :rolleyes: terwijl ik altijd knijter ben :stoned: :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
BobG zei:
Als je de eerste keer gaat blowen maakt het toch niet uit welke soort je hebt?
Zolang er thc inzit wordt je wel stoned hoor van 3-5 haaltjes!
Klik om te vergroten...
Jawel, BobG min of meer. Dit is dus gelul. Ik heb ook wel eens van die gastjes meegemaakt die beweerden tegenwoordig al 2 joints nodig te hebben om stoned te worden. Dat is echt bullshit, moeten ze maar sterker draaien ofzo.
Klik om te vergroten...

Bijna al mijn vrienden (allemaal blowers :P) zijn veel en veel meer gaan blowen naar mate we ouder werden... Dat leek inderdaad te komen door gewenning...

In principe denk ik dat je gewoon maar 1 keer in de 8 uur 'echt' knetter kan worden van een joint, wil je daarna nog een keer knetter worden, dan lijkt meer wiet in je joint gooien WEL te helpen!

Hoe dan ook, hoe het zit met die gewenning bij wiet weet ik niet... Zit voor een deel tussen je oren ook denk ik...

Wat wel apart is, is dat ik tijden heb gehad dat we na een halve voorgedraaide joint met z'n 2en super knetter werden! En dat was wanneer we 2-3 keer per week blowde... Dan lijk je dus minder nodig te hebben...
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
SpacingBen zei:
Wat wel apart is, is dat ik tijden heb gehad dat we na een halve voorgedraaide joint met z'n 2en super knetter werden! En dat was wanneer we 2-3 keer per week blowde... Dan lijk je dus minder nodig te hebben...
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus, en ik rook alleen in het weekend en soms nog ééns doordeweeks, meer niet. En na één joint begin ik 'm al aardig hard te voelen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Baukereg zei:
SpacingBen zei:
Wat wel apart is, is dat ik tijden heb gehad dat we na een halve voorgedraaide joint met z'n 2en super knetter werden! En dat was wanneer we 2-3 keer per week blowde... Dan lijk je dus minder nodig te hebben...
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus, en ik rook alleen in het weekend en soms nog ééns doordeweeks, meer niet. En na één joint begin ik 'm al aardig hard te voelen.
Klik om te vergroten...

Daarom zou je iedere blower ook om de dag slechts 1 pure joint moeten roken vind ik :)

Ieder avond 1tje kan ook nog vind ik, maar dat worden er toch al snel meer :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Baukereg zei:
SpacingBen zei:
Wat wel apart is, is dat ik tijden heb gehad dat we na een halve voorgedraaide joint met z'n 2en super knetter werden! En dat was wanneer we 2-3 keer per week blowde... Dan lijk je dus minder nodig te hebben...
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus, en ik rook alleen in het weekend en soms nog ééns doordeweeks, meer niet. En na één joint begin ik 'm al aardig hard te voelen.
Klik om te vergroten...

Ik voel n pretshaggie al. Als ik goed stoned wil worden heb ik maar 1 joint nodig. Niet eens puur.
Ben er wel blij mee :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
Baukereg zei:
SpacingBen zei:
Wat wel apart is, is dat ik tijden heb gehad dat we na een halve voorgedraaide joint met z'n 2en super knetter werden! En dat was wanneer we 2-3 keer per week blowde... Dan lijk je dus minder nodig te hebben...
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus, en ik rook alleen in het weekend en soms nog ééns doordeweeks, meer niet. En na één joint begin ik 'm al aardig hard te voelen.
Klik om te vergroten...

Ik voel n pretshaggie al. Als ik goed stoned wil worden heb ik maar 1 joint nodig. Niet eens puur.
Ben er wel blij mee :grin:
Klik om te vergroten...

hoeft ook nie puur, maar dan werkt t vaak wel minder lang ^^

Ik wordt met tabak altijd meer 'van de kaart' en dat trek ik dus juist niet meestal :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
SpacingBen zei:
minn zei:
Baukereg zei:
SpacingBen zei:
Wat wel apart is, is dat ik tijden heb gehad dat we na een halve voorgedraaide joint met z'n 2en super knetter werden! En dat was wanneer we 2-3 keer per week blowde... Dan lijk je dus minder nodig te hebben...
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus, en ik rook alleen in het weekend en soms nog ééns doordeweeks, meer niet. En na één joint begin ik 'm al aardig hard te voelen.
Klik om te vergroten...

Ik voel n pretshaggie al. Als ik goed stoned wil worden heb ik maar 1 joint nodig. Niet eens puur.
Ben er wel blij mee :grin:
Klik om te vergroten...

Ik wordt met tabak altijd meer 'van de kaart' en dat trek ik dus juist niet meestal :grin:
Klik om te vergroten...

Helemaal juist gezegd :grin: van puur uit een pijpje smoken word ik altijd veel helderder, minder zwaar hoofd zegmaar.
P
PaarsLid
01-01-2024, 00:00
#17
tjee, ik heb wel een hele discusie op gang gebracht zo te zien :grin:
maar ik heb er in ieder geval wel wat aan, denk ik :wink: (is afwachten, nog examens...)
maar jullie horen het nog wel, iig allemaal bedankt :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."