Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe lang laten liggen?

Te lang laten liggen?

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Knorgoeroe zei:
Was het een slechte joint of heb ik hem te lang laten liggen?
Want hij heeft namelijk 2weken op mn kamer in een playstationdoosje gelegen (had niet veel tijd + was op vakantie)

Thanks,
xxx
Klik om te vergroten...

2 weken in een playstationdoosje moet een joint wel overleven lijkt me. Het kan dus gewoon een slechte joint zijn geweest. Maar ik denk eigenlijk eerder dat je er niets van voelde omdat het je eerste keer was. Dan voelen meer mensen helemaal niets van hun joint.
Hoe ben je aan de joint gekomen? In een coffeeshop gekocht?
t
testLid
01-01-2024, 00:00
#2
mathijs zei:
Knorgoeroe zei:
Was het een slechte joint of heb ik hem te lang laten liggen?
Want hij heeft namelijk 2weken op mn kamer in een playstationdoosje gelegen (had niet veel tijd + was op vakantie)

Thanks,
xxx
Klik om te vergroten...

2 weken in een playstationdoosje moet een joint wel overleven lijkt me. Het kan dus gewoon een slechte joint zijn geweest. Maar ik denk eigenlijk eerder dat je er niets van voelde omdat het je eerste keer was. Dan voelen meer mensen helemaal niets van hun joint.
Hoe ben je aan de joint gekomen? In een coffeeshop gekocht?
Klik om te vergroten...

Nee, woon in België dusja :P Van n straatdealer, hij beweerde nochthans dat ie goed was maarja..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kende je die gast of niet?
Als ik jou was zou ik gewoon aan een vriend(in) die langer blowt vragen of hij/zij je bij een dealer wil introduceren. Kan je gewoon zelf wiet kopen en dan kan je altijd iemand laten draaien.
Je moet nooit mensen die je niet goed kent vertrouwen met je wiet. Als ze doorhebben dat je niet lang blowt enzo naaien ze je snel.
t
testLid
01-01-2024, 00:00
#4
mathijs zei:
Kende je die gast of niet?
Als ik jou was zou ik gewoon aan een vriend(in) die langer blowt vragen of hij/zij je bij een dealer wil introduceren. Kan je gewoon zelf wiet kopen en dan kan je altijd iemand laten draaien.
Je moet nooit mensen die je niet goed kent vertrouwen met je wiet. Als ze doorhebben dat je niet lang blowt enzo naaien ze je snel.
Klik om te vergroten...

Ik ken hem wel redelijk.. Hij blowt toch ook al bijna een jaar.. Al denk ik niet dat ik in mijn leeftijdscategorie (14-15jaar) veel mensen ga vinden die al lange tijd blowen :wink:
Maargoed hij heeft voorgesteld om eens samen te smoren, en als die beter is blijf k bij hem, anders zoek ik me wel iemand anders..
Al vind ik het vrij moeilijk om er hier snel aan te graken :rolleyes:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb er ook niets van gevoeld de eerste 3 keren,

nu moet ik nog wachten tot ik 18 ben, dat ik niet meer eruit kan worden gegooid:tongueout:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Knorgoeroe zei:
mathijs zei:
Kende je die gast of niet?
Als ik jou was zou ik gewoon aan een vriend(in) die langer blowt vragen of hij/zij je bij een dealer wil introduceren. Kan je gewoon zelf wiet kopen en dan kan je altijd iemand laten draaien.
Je moet nooit mensen die je niet goed kent vertrouwen met je wiet. Als ze doorhebben dat je niet lang blowt enzo naaien ze je snel.
Klik om te vergroten...

Ik ken hem wel redelijk.. Hij blowt toch ook al bijna een jaar.. Al denk ik niet dat ik in mijn leeftijdscategorie (14-15jaar) veel mensen ga vinden die al lange tijd blowen :wink:
Maargoed hij heeft voorgesteld om eens samen te smoren, en als die beter is blijf k bij hem, anders zoek ik me wel iemand anders..
Al vind ik het vrij moeilijk om er hier snel aan te graken :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hmm..dan zal het wel goed komen denk ik. Gewoon blijven proberen :P
Maar zorg gewoon dat die gast je voorstelt aan zijn dealer..kan je het zelf kopen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Baukereg zei:
Ik voelde de eerste keren ook niets, maar dat kwam omdat ik nog niet wist hoe te inhaleren! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Whahaha lomp :mrgreen:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik had een vriendin die ook nog nooit geblowd toen ze hijsjes nam dacht ik die valt neer :grin: maar ze zei dat ze niks voelde behalve een beetje slijm in haar keel :)

maar later toen ze vaker ging blowen begon ze echt knetter stoned worden
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik voelde m´n eerste joint ook niet echt, alleen een droge mond.
De joints die volgden werden hoe langer hoe lekkerder.
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik was bij de eerste juist helemaal van het padje af..
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#11
1e 3x ofzo merkte ik ook nix, de 4e x toen ik een joint voor mezelf had bleven de lachkicks maar komen
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Slechte wiet dus.

Heeft niks te maken met dat hij 2 weken lag.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik voelde de eerste keren ook niets, maar dat kwam omdat ik nog niet wist hoe te inhaleren! :mrgreen:
t
testLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gisteren heb ik voor het eerst geblowd, samen met mn vriend. Alleen was er echt niets aan :confused: Het enigste was dat ik een halve minuut naar een boom gestaard heb maar meer heb ik ook niet gevoeld..

Was het een slechte joint of heb ik hem te lang laten liggen?
Want hij heeft namelijk 2weken op mn kamer in een playstationdoosje gelegen (had niet veel tijd + was op vakantie)

Thanks,
xxx
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor een joint maak je tijd :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."