#1
Knorgoeroe zei:Was het een slechte joint of heb ik hem te lang laten liggen?
Want hij heeft namelijk 2weken op mn kamer in een playstationdoosje gelegen (had niet veel tijd + was op vakantie)
Thanks,
xxx
2 weken in een playstationdoosje moet een joint wel overleven lijkt me. Het kan dus gewoon een slechte joint zijn geweest. Maar ik denk eigenlijk eerder dat je er niets van voelde omdat het je eerste keer was. Dan voelen meer mensen helemaal niets van hun joint.
Hoe ben je aan de joint gekomen? In een coffeeshop gekocht?
