Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspacecake hoeveel?

spacecake hoeveel?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel gram weed moet je eigenlijk in een spacecake doen? :confused: Wij willen met 4 man een spacecake maken en dan ook lekker spacen :stoned: alleen we hebben geen flauw idee hoeveel erin moet. Blowen heb ik al wel gezien ik voel er niet zoveel effect van ze zeggen wel dat je meer effect heb bij een spacecake maar iemand ervaring??
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
probeer eens 3-4 gram wiet, dus 0.75-1 gram per persoon
en dan de cake in een keer helemaal opeten,
zodat je dus een gram wiet binnen hebt
dan zou je het toch wel moeten voelen :wave:
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke bedankt :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik nam laatst 1.3 gram (4 gram voor 3 personen) maar ik weet niet wat een normale hoeveelheid is voor een cake. In ieder geval kan spacecake hard aankomen. Wees niet te overmoedig, je kunt later altijd nog een sterkere cake maken. Succes :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
harder is het niet echt vidn ik, maar het duurt wel langer, dus als je wat te veel binnen hebt blijft het wel vrij lang werken, zo'n 4 uur wel ofzo terwijl ene joint maar een uur werkt bij mij
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen de space cake begon te werken bij mij ben ik in slaap gevallen... :rolleyes:

zat toen 5gram in voor 3-4 personen...
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm ik vind het toch een behoorlijk pak harder, van cake kan ik echt wel hard gaan, terwijl bij wiet paffen ik gewoon een plafond bereik en niet meer harder kan gaan...
en ja het duurt zeker langer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."