#1
Maar denk je bij legalisering dat de coffeeshops een voordeel of een nadeel hebben ?
iris50 zei:Het kan misschien voor jou in verhouding financieel goed zijn, het is maar hoe je het bekijkt
Legaliseren is ook nergens voor nodig, komt er alleen maar controle van de overheid.
En de 'oorzaken' van m'n gebruik zijn dat het een ontspannende en lekkere bezigheid is, en daarnaast kan iedereen het altijd nog zelf 'oplossen'.dat is een goed antwoord. dat soort antwoorden zoek ik ;P
MetaalKonijn zei:iris50 zei:Heeft het gebruik van softdrugs ook een voordeel op jullie financiele gebied?
Elk weekend gaat er 10 euro in rook op, verre van voordelig.
iris50 zei:Heeft bijvoorbeeld een levensbeschouwende visie door bijvoorrbeel katholiek of moslim een grote rol bij het gebruik van drugsgebruik?
Of denken jullie van niet ?
iris50 zei:Maar als men softdrugs helemaal zou gaan legaliseren zou je dan niet denken dat jongeren van de leeftijd 12-18 er ook aan beginnen, het is niet voor niets legaal voor mensen boven de 18.
Ik denk als je het zou legaliseren dat er meer problemen zouden komen.
Meer mensen beginnen er namelijk aan, en je krijgt dan ook meer protest. van mischien ouders etc ?
sjaartrol zei:dat de staat controles uitoefend vindt ik nogal vergezocht, wa bedoel je daar trouwes mee? is het dat ze dan toezien op de sterkte van de wiet ofzo?
sjaartrol zei:het is bewezen dat in nederland minder jongeren beginnen met wiet dan in belgië, legalisering heeft daarom nog net altijd een vermeerdering van gebruik tot gevolg
iris50 zei:Maar als men softdrugs helemaal zou gaan legaliseren zou je dan niet denken dat jongeren van de leeftijd 12-18 er ook aan beginnen, het is niet voor niets legaal voor mensen boven de 18.
iris50 zei:Maar als men softdrugs helemaal zou gaan legaliseren zou je dan niet denken dat jongeren van de leeftijd 12-18 er ook aan beginnen, het is niet voor niets legaal voor mensen boven de 18.
Ik denk als je het zou legaliseren dat er meer problemen zouden komen.
Meer mensen beginnen er namelijk aan, en je krijgt dan ook meer protest. van mischien ouders etc ?
iris50 zei:5 vwo, maar dit ma onderzoek telt 3 keer mee, erg belangrijk dus, en ik moest meningen hebben van softdrugs gebruikers. nou waar kan je die anders vinden dan op een forum.
Maar denk je bij legalisering dat de coffeeshops een voordeel of een nadeel hebben ?
Play_bunny zei:sjaartrol zei:het is bewezen dat in nederland minder jongeren beginnen met wiet dan in belgië, legalisering heeft daarom nog niet altijd een vermeerdering van gebruik tot gevolg
Dit klopt niet helemaal. Zijn 2 tegenstellingen in 1 zin.![]()
Cannabis gebruik is in beiden landen niet legaal. Het is alleen in Nederland gedoogd.
iris50 zei:Heeft het gebruik van softdrugs ook een voordeel op jullie financiele gebied?
MetaalKonijn zei:iris50 zei:Heeft het gebruik van softdrugs ook een voordeel op jullie financiele gebied?
Elk weekend gaat er 10 euro in rook op, verre van voordelig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."