#1
Play_bunny zei:sjaartrol zei:het is bewezen dat in nederland minder jongeren beginnen met wiet dan in belgië, legalisering heeft daarom nog niet altijd een vermeerdering van gebruik tot gevolg
Dit klopt niet helemaal. Zijn 2 tegenstellingen in 1 zin.![]()
Cannabis gebruik is in beiden landen niet legaal. Het is alleen in Nederland gedoogd.
hee miereneuker, ik weet da ook wel ze... maar tis maar gedoging zorgt niet direct voor meer gebruikers, dus zal legalisatie ook wel tzelfde gevolg hebbe (waarschijnlijk, gedogen is toch een vorm van legalisatie)
en waare zijn die 2 tegenstellinge dan ???