#1
sjaartrol zei:SpacingBen zei:Zou het geen LSD geweest kunnen zijn?!
Hoor steeds vaker dat ze een heel klein beetje LSD poeder over de wiet heen strooien![]()
als ge lsd verbrandt kunt ge da niet in een "tripbare" vorm oppakke, het heeft dus geen enkel effect om lsd te roken...
kheb ook alwel zon dinge gehoord van zgn tripwiet, maar dat is me paddo's of gewoon superhoog thc gehalte denkik
hmm ik denk niet dat je veel zal voele als je paddo's rookt, of wel?
