Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe verkruimel je hasj?

Hoe verkruimel je hasj?

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraagje. Als je nou hasj wilt roken in een stickie hoe deel je de hasj op in kleinere stukjes. Kan je dat gewoon afbrokkelen of moet je het verwarmen ofzo?? Wie kan mijn vraag beantwoorden.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan er een aansteker bijhouden...dan wordt het zacht en kan je het makkelijk afbrokkelen. Dan doe je het gewoon, net als wiet, in je joint.
Je hoeft het trouwens niet te verwarmen...je kan het ook wel gewoon afbrokkelen.
Als je hele zachte hasj hebt en je kan redelijk goed draaien kan je ook overwegen staafjes van je hasj te draaien..is minder werk dan verkruimelen...die staafjes kan je dan gewoon, net zoals wiet in je joint leggen...
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verbrokkelen kan, Als je hasj te hard is moetje m een beetje branden met je vuurtje. Dan lijkt het net vand at kinder klei.

En het is veel relaxder om hasj in een pijpje te doen dan in een stickie. :)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hou niet van pijpen :grin: Nee, nu effe serieus. Ik rookte wel eens weed via een pijpje maar ik merkte er dan niet zo veel van. Met een jointje voel ik er veeeeel meer van. :)
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
^dan doe je denk ik iets verkeerd..

kvind dat pijpjes of bongs toch vaak een stuk harder aankomen..
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja volgens mij ook :confused:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met een aansteker zoals al gezegd werd.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt eraan welke hasj, maar meestel eerst met een aansteker verwarmen en dan verkruimelen. Ooit heb je erg droge en is het niet nodig.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik houd ook niet zo van een pijpje, ben je in een keer stoned , ik draai liever lekker een jointje.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zwaar off-topic, maar hoe noemen jullie het woord voor een souflet?
De j zit achterwaarts op je lippen en je blaast in iemand's longen..

Daar ben ik een krak in. :grin:
Sommigen konden niet geloven hoe ik +10 'soufletten' achter elkaar binnen kreeg. :rolleyes:
* Zonder te hoesten. :wave:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#11
whaha ja ken ik cker wel, al1 moet ik zeggen dat ik die tijd een beetje gehad heb :P volgends mij bedoel je een shotje, zo noeme we dat hier. heb ik voeger een hoop mee af gehoest :wave:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wij noemen dat gewoon ne kopstoot hier.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#13
Osi` zei:
Wij noemen dat gewoon ne kopstoot hier.
Klik om te vergroten...

Welke provincie is Diepenbeek? Ik ben zelf van Vlaams-Brabant, tegen Brussel. :wink:
Hier noemen ze dat een 'souflet', afgeleid van het Frans neem ik aan.
'Een soufletke hebben?' :wave:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Limburg, tegen de nederlandse limburg :wink:
En Diepenbeek grenst aan Genk en Hasselt. Der tussen zowat, ma bon.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#15
hier ook kopstoot (ben dan ook vn genk)
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hempy zei:
hier ook kopstoot (ben dan ook vn genk)
Klik om te vergroten...

van enne kopstoot had ik nog nooit gehoort :grin:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je kan je hasj ook in de grinder drukke maar dat gaat zo plakken heb ik jammergenoeg ervaren :P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#18
wwaazzaapp zei:
Hempy zei:
hier ook kopstoot (ben dan ook vn genk)
Klik om te vergroten...

van enne kopstoot had ik nog nooit gehoort :grin:
Klik om te vergroten...


Gewoon eeen shotje.. :rolleyes:


Ik heb ook wel eens gehoord van 'terror-shot', dat houd in dat je diegene die de rook in zijn longen krijgt een stoot in zn maag geeft. :rolleyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
GewoonVOL zei:
wwaazzaapp zei:
Hempy zei:
hier ook kopstoot (ben dan ook vn genk)
Klik om te vergroten...

van enne kopstoot had ik nog nooit gehoort :grin:
Klik om te vergroten...


Gewoon eeen shotje.. :rolleyes:


Ik heb ook wel eens gehoord van 'terror-shot', dat houd in dat je diegene die de rook in zijn longen krijgt een stoot in zn maag geeft. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Denk niet dat een terrorshot ooit vrijwillig is.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#20
mathijs zei:
GewoonVOL zei:
Ik heb ook wel eens gehoord van 'terror-shot', dat houd in dat je diegene die de rook in zijn longen krijgt een stoot in zn maag geeft. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Denk niet dat een terrorshot ooit vrijwillig is.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat zoiets ook met een terror360kick word beantwoord.

Zo maar een vermoeden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."