Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucinaties met wiet ???

hallucinaties met wiet ???

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
NismoLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey ik heb een vragaje ik blow nog niet zo lang maar daar juist heb ik een bluntje gerookt en nu als ik lang naar een punt staar beginnen dingen te bewegen :confused: :)

dit kan toch niet van wiet ???


greeeetzzz (ps was purple haze)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ma nee, da zijn geen hallucinaties, gewoon visueel spacen, heb dat ook soms als ik een goed stuk heb geblowt (vandaag meer dan 5 op en de laatste ne uur geleden) En ik zie soms als ik opsta, dingen mee vervagen, en al die kleuren zo heel fel, echt oranje. En zie schuin ja, maar echt zo mannekes of dwergjes, nee :tongueout:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Osi` zei:
echt zo mannekes of dwergjes, nee :tongueout:
Klik om te vergroten...
:)

ik begin soms wel stemmen te horen maar idem mannetjes en dwergjes nooit :)
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat heet toch niet 'hallucineren' maar 'morphen' ?

Heb zelf ook nog nooit echt gehallucineerd van wiet of hasj, je kan wel flink spacen na een paar joints, en wat space cake, koekjes, chocolade etc. Maar echt hallucineren zoals met LSD, ik heb het iig nog nooit mee gemaakt. :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er ZOU lsd in kunnen zitten..(kleine kans)

Verder heb ik ook wel eens het idee gehad te 'hallucineren' van wiet..

Maar of je het echt hallucinaties kunt noemen?

misshien wel, want met paddo's is het nooit veel heftiger geweest bij mij (op visueel gebied dan..) En had de 2e keer toch minimaal 2 porties op van 4 verschillende soorten..
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook al zou er LSD in kunnen zitten, wat echt nergens op zou slaan, zou het totaal geen effect hebben omdat LSD roken geen zin heeft. En het is gewoon zonde van de LSD en het geld omdat het dus totaal geen effect geeft.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mannetjes en dwergjes? Dat heb ik zelfs met paddo's nooit gehad. :rolleyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hehe, ik had pas ook twee boten achter elkaar zien varen, maar dat had meer met de intepretatie te maken denk ik. Dat kan je ook nuchter hebben, dat je in de verte iets anders denkt te zien dan je normaal ziet.
Alleen is het stoned wat moeilijker om te zien wat het echt iets.


Echt iets van zien doe ik er niet, maar soms denk ik wel iets een beetje waziger of anders te zien dan het is, maar, het is meer dat je je dat inbeeld, ofzo.
Geen idee. Allemaal zo maf altijd van die rare wietjes :sunglasses:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallicuneren heb ik niet echt, maar wel het gevoel dat je samen met de complete kamer een slag over de kop gaat :sunglasses:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#10
misschien 5-meo-dmt. daarvan heb je echt een minieme hoeveelheid nodig, ter grootte van drie, vier zoutkorreltjes ofzo en dat merk je echt niet als dat tussen je weed zit.
vraag is, waarom zou iemand je dat plezier gunnen? :tongueout:
en het heeft nogal een gortige geur/smaak
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Excuse me voor mijn vlaams, voor de hollanders, ik zei dat ik nooit mannekes of dwergjes zie als ik goe geblowd heb. ... als voorbeeld van hallucinaties :)
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#12
Auditief kan ik wel trippen op weed. Mijn stroom van gedachten is oncontroleerbaar, en soms hoor ik echo's van mijn gedachten. Dit heb ik wel alleen in mijn eentje.

Visueel heb ik nog nooit gehallicuneerd van weed. Maar wel bv dat ik alles wat ik zie vaag vind, en onwerkelijk. Dit gebeurt meestal als ik een tijdje niet heb geblowd. Alles wat er om mij heen gebeurt, zoals een hele drukke kalverstraat is een knettere toestand. Dan kijk ik om mij heen en denk ik: What the fuck??? Al die mensen, geeez, das knetter.

Om vervolgens in een propvolle free record shop een kwartier naar dvd's te staren en erachter komen dat ik TOTAAL niet aan het kijken ben naar al die hoesjes, ik bekijk ze, en het komt niet binnen :grin:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mulholland Drive zei:
Auditief kan ik wel trippen op weed. Mijn stroom van gedachten is oncontroleerbaar, en soms hoor ik echo's van mijn gedachten. Dit heb ik wel alleen in mijn eentje.

Visueel heb ik nog nooit gehallicuneerd van weed. Maar wel bv dat ik alles wat ik zie vaag vind, en onwerkelijk. Dit gebeurt meestal als ik een tijdje niet heb geblowd. Alles wat er om mij heen gebeurt, zoals een hele drukke kalverstraat is een knettere toestand. Dan kijk ik om mij heen en denk ik: What the fuck??? Al die mensen, geeez, das knetter.

Om vervolgens in een propvolle free record shop een kwartier naar dvd's te staren en erachter komen dat ik TOTAAL niet aan het kijken ben naar al die hoesjes, ik bekijk ze, en het komt niet binnen :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, heb ik ook soms, wat ik ook heel vaak heb is, als ik in de bus zit en ik zit dan buiten te staren en na een tijdje word ik zo een beetke wakker en denk ik van, wtf? was der dervoor gebeurt? Zo van, dat ik ganse stukken niet gezien heb en die gewoon overgeslagen heb.

Zoals vandaag weer, ik kwam in m'n straat en toen zat ik plots aan de garage en dacht ik echt van, wtf, hoe kom ik hier?
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gheghe

idd

Hele stukken fietsen, of autorijden, en echt bizar wakker schrikken.

Gevaarlijk ook...ik schrik er altijd van :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."