Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTabak

Tabak

31 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
zommes zei:
Maar met tabak bedoelen jullie shag?
Klik om te vergroten...

Ja hier noemt men dat tabak inderdaad.
4
4C1DLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, bijvoorbeeld op het pak van donkerblauwe vanelle staat er "zware shag" op.
z
zwardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Belgam 20/21
Drum silver
en als het echt niet anders kan, met filtertabak
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pall mall :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:



maar met een hasj joint vind ik shag ook heel erg lekker.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welke tabak draaien jullie tussen een joint ? welke vind jij het smaakvolst .

geef mij maar

-Belgam 20
-Belgam 21

:stoned:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Belgam 20 is voor mij de beste tabak die er is.

Maar ik heb al andere soorten geprobeerd en moet zeggen dat deze niet echt slecht zijn:

Eastwood Blond
Pall Mall
Ziggy (Vanilla Flavour)

En L&M tabak is ook wel goed.
Maar Belgam 20 blijft de beste. :wave:
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zweer bij American Spirit in me jointjes. Vind het echt heerlijk, draai bijna nooit meer wat anders
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat ik hier toch allemaal lees. De helft ervan ken ik niet.
Ik doe t met halfzware drum.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
drum
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
L&M altijd en soms arizona (die rollen m'n maten) of belgam 20.

Marklar, amercan spirit goed? welke tabak heb je dan voordien allemaal gebruikt en waarom is het anders? Ook in belgie verkrijgbaar?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon zware shag, vind halfzwaar meestal niet te pruimen.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Osi` zei:
Marklar, amercan spirit goed? welke tabak heb je dan voordien allemaal gebruikt en waarom is het anders? Ook in belgie verkrijgbaar?
Klik om te vergroten...

Toen ik begon met blowen was het altijd met sigaretten draaien (camel etc). Later ging ik iedere dag blowen en begon ik vooral last te krijgen van me keel door de tabak. Ben toen een tijdje puur gaan roken. Ik heb veel andere oplossingen geprobeert: Veel soorten shag(Drum etc), Sterren Mix, Knaster (http://www.azarius.nl/product_knaster_blue_fresh.html) en nog andere troep die in de smartshop lag. Knaster ben ik een tijdje mee door gegaan.

Bij mij in de buurt zat een koffie shop die alleen maar bio zooi had, en er zaten altijd van die ouwe hippies. Ik kwam in gesprek met de eigenaar, en vroeg wat ze in voorgedraaide jointjes stopten voor tabak. Toen kwam hij met American Spirit, omdat het zo licht was zij die. Heb het geprobeert en sinds dien niet meer afgekomen. Op wikipedia staat een beetje het idee achter de shag (weinig tot geen conserveer zooi etc)
http://en.wikipedia.org/wiki/Natural_American_Spirit
http://www.nascigs.com/

Ik rook het omdat het lekker licht van smaak is, je er heerlijk mee kan draaien, en het is goedkoper als met sigarreten draaien. Het is "wegens kwaliteit" (niet mijn woorden) wel wat duurder als andere shag. Verder weet ik niet of het in Belgie te krijgen is, denk het wel

Als iemand echt opzoek is naar een goed alternatief voor andere tabak vind ik dit een echte aanrader, maar uiteindelijk verschillen smaken toch echt :P


p.s. was vergeten: ze hebben er ook sigaretten van
en het droogt sneller uit dan andere shag als het pakje eenmaal open is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."