Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet tipje

het tipje

55 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar het duurt wel fokking lang. Heb het ook wel een paar keer moeten doen bij gebrek aan vloei :tongueout:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dacht dat filtermatteriaal 90% van de THC tegenhoud ofzo; dus ik raad het af. Ik heb het nog nooit gedaan, en ik ben het ook niet van plan, hardstikke zonde.
En tiplikken/eten/snuiven?! Gatverdamme. Als je stoneder wil zijn rook je toch gewoon meer wiet? Bah.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetaalKonijn zei:
Je snuift zwarte rook van een stuk karton, een brandende tip op, terwijl je al stoned bent. Placebo, dat soort dingen, als je 't mij vraagt.
Klik om te vergroten...

heb het geprobeert en kreeg even een stoned stoot (duurde maar een minuutje ofzo)

is idd placebo effect denk ik
en dan ook als dit niet is, als je extra stoned wilt worden steek je gewoon een tweede op he :wave:

enkel voor de armere onder ons...
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#4
kan je beter helemaal niks meer doen.. alles is slecht
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je tog met filter wil roken, prik dan met een passer allemaal gaatjes in de filter. dit helpt wel.
ik raad je echter aan een tippie te gebruiken..
en idd geen tip eten/ roken/ snuiven voor mij
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
matthijs zei:
Maar het duurt wel fokking lang. Heb het ook wel een paar keer moeten doen bij gebrek aan vloei :tongueout:
Klik om te vergroten...
kan je er beter nog de tip eruit halen en een gewone joint-tip insteken..
dat heet dan een secret agent :wink:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#7
gheghe

WAAROM zou je überhaupt met een sigarettenfilter willen smoken?

Wat is de winst?

Ik heb het een keer gedaan, 10 jaar terug, weet niet waarom...Het filter was helemaal groen van binnen, en de joint smaakte veel minder sterk.

A total waste of canabis if you ask me.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#8
oh ik zie het al:

Je denkt dat het gezonder is.

gheghe dan kan je beter helemaal niks smoken he?
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Behalve dan dat tipje op een tostie kaas doen, dat helpt misschien om NOG knetterder te worden :tearsofjoy:
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kheb wellis een sigarret in een vloeitje met wat wiet er overheen gerookt :P was geen aanrader.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ben blij dak nooit gepaft heb me ne sigaret filter :) gaat ook nooit gebeuren, wiet is een kostbaar iets! en da mag nie verspild worden, anders dikke zonde van je euro of 3 euro da derinzit :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
matthijs zei:
Maar het duurt wel fokking lang. Heb het ook wel een paar keer moeten doen bij gebrek aan vloei :tongueout:
Klik om te vergroten...
kan je er beter nog de tip eruit halen en een gewone joint-tip insteken..
dat heet dan een secret agent :wink:
Klik om te vergroten...

haha ja had ik ook gedaan :tongueout: Secret agent dus...hmm. Klinkt helemaal niet slecht :P
Rookt overigens wel lekker xD
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ah k , maar dan is er helemaal geen probleem.. das ook nog handig om te roken op drukke plaatsen waar men beter niet ziet dat je aan het blowen bent :wink:

daar is het eigenlijk voor bedoelt :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, maar je bent wel een halfuur bezig met bouwen....alles in die huls gooien is echt fokking veel werk :tongueout:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
kunt toch ook gewoon een nieuw vloeitje eromheen rolle ... ? :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is sowieso minder leuk, en ik gebruikte toen een filter omdat ik geen vloeitjes had :tongueout:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#17
hmm
heb ooit eens (in mn beginperiode) iemand het volgende zien doen:

een tip rechtopstaand op een muntstuk zetten en er dan vuur onderhouden.
er kwam een vloeistof uit, die je dan, samen met nog meer van dit heerlijke sap op een sigaret moest smeren. :confused:
we hebben dit niet geprobeerd ofzo, en ik zal het ook alleen maar proberen uit tijdverdrijf en uit wietnood als ik ooit in een sneeuwstorm vast kom te zitten in ons kot. (als het dan blijkt te lukken zal ik er een grote fles mee kunnen vullen denk ik.)

dus voor alle duidelijkheid, het is lang geleden, heb er geen ervaring mee, het is datik me verveel en ik zin heb om te typen.
woop woopoop
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#18
@ mulholland nee ik denk niet dat dit gezonder is (kan me ook niets schelen eigenlijk) ik dacht er gewoon aan en ik wou het eens proberen :grin:


@ teebo je legt een gebruikte tip op een muntstuk??
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ppfoe er zijn toch smakelijkee manieren mensen :)

eel tippie houd vooral veel teer en nicotine tegen ... dus dat je ook binnen krijgen als je het onder je tong legt ... en veel meeer als wanneer je een hele slof peuken rookt !!


niet echt gezond of beter nog echtt nie gezond ...


hier in alkmaar is een shop annytime, bijna iedere alkmaarder draait met zogenaamde anny time tips .. (zijn ongeveer twee keer zo breed) zijn er hier meer mensen die zo`n brede tip gebruiken ??? draait makkelijker, je hoeft nooit vloei te branden o.i.d. en je joint is vaak wat steviger ... ook werk het tipje dan beter de rook word meer gekoeld en en word meer teer uit gefilterd .. iemand die het kent ?? de anny time tip ??
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neen, maar lijkt mij wel leuk om eens te proberen. Moet je wel langere vloei hebben. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."