#1
Delirium zei:Totaal geen leedvermaak hoor![]()
haha ik wel hoor!!! ronduit!!! ik ben zelf ook 16 geweest en nergens aan dope kunnen komen...dus voor mij is dit nu puur leedvermaak (payback eigenlijk na al die jaren..)

Delirium zei:Totaal geen leedvermaak hoor![]()


Bengt zei:Ga naar vlissingen.
Je hebt er daar namelijk 3.
Waar zit je aan de kust?
Vlissingen is volgens mij dichter bij de kust dan terneuzen


man man man. zou je niet liever nog wat van drugs afblijven als het zo een moeite is om eraan te komen?Saivy zei:Huh? Met de auto misschien?![]()

Doodkapje zei:man man man. zou je niet liever nog wat van drugs afblijven als het zo een moeite is om eraan te komen?Saivy zei:Huh? Met de auto misschien?![]()
![]()
:PDoodkapje zei:ow mag dat niet dan?![]()

MetaalKonijn zei:Doodkapje zei:ow mag dat niet dan?![]()
Mag alleen als je iets vleiends over haar persoonlijkheid zegt.![]()
![]()

.Saivy zei:MetaalKonijn zei:Doodkapje zei:ow mag dat niet dan?![]()
Mag alleen als je iets vleiends over haar persoonlijkheid zegt.![]()
![]()
Uhuh.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."