Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezocht aan de kust

Gezocht aan de kust

36 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Joeps iedereen, dit is men eerste bericht hier en al direct een vraag

ik ga deze vakantie naar de kust (den haan) en we zijn dan van plan om naar een coffeeshop in nederland te gaan. Mrja er zijn er zoveel...

Dus weet iemand een coffeeshop die het dichtstbij de belgische grens is aan de kust?
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.google.be/search?hl=nl&sa=X& ... AB&spell=1

JE BENT BIJ DEZE GEGOOGLED! :grin:

gewoon effe verder zoeken daar :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toevallig woon ik aan de kust. :smoke:

Wij gaan steeds, als we niet veel tijd hebben, naar Terneuzen.
Naar de Checkpoint, niet Miami want die is kut.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saivy zei:
Toevallig woon ik aan de kust. :smoke:

Wij gaan steeds, als we niet veel tijd hebben, naar Terneuzen.
Naar de Checkpoint, niet Miami want die is kut.
Klik om te vergroten...

zo Saivy geen google? hihi en zo traag... je stelt me teleur meisje :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doodkapje zei:
Saivy zei:
Toevallig woon ik aan de kust. :smoke:

Wij gaan steeds, als we niet veel tijd hebben, naar Terneuzen.
Naar de Checkpoint, niet Miami want die is kut.
Klik om te vergroten...

zo Saivy geen google? hihi en zo traag... je stelt me teleur meisje :wink:
Klik om te vergroten...

Ja kben nogal verdoofd enzo momenteel.. :openmouth:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy zei:
Doodkapje zei:
Saivy zei:
Toevallig woon ik aan de kust. :smoke:

Wij gaan steeds, als we niet veel tijd hebben, naar Terneuzen.
Naar de Checkpoint, niet Miami want die is kut.
Klik om te vergroten...

zo Saivy geen google? hihi en zo traag... je stelt me teleur meisje :wink:
Klik om te vergroten...

Ja kben nogal verdoofd enzo momenteel.. :openmouth:
Klik om te vergroten...

hihi slap smoesje!!

toch niks ergs?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doodkapje zei:
toch niks ergs?
Klik om te vergroten...

Nee het is heerlijk. :stoned: :wave:
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja khad al gezocht op google maar dan kom ik alleen maar op die miami en chekpoint.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
Doodkapje zei:
toch niks ergs?
Klik om te vergroten...

Nee het is heerlijk. :stoned: :wave:
Klik om te vergroten...

yeah :stoned: somebody's got to be the bitch :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Loenatik zei:
ja khad al gezocht op google maar dan kom ik alleen maar op die miami en chekpoint.
Klik om te vergroten...


Wel ga naar de checkpoint dan..? :)
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
Loenatik zei:
ja khad al gezocht op google maar dan kom ik alleen maar op die miami en chekpoint.
Klik om te vergroten...


Wel ga naar de checkpoint dan..? :)
Klik om te vergroten...

:mrgreen: 10seconde later is er al een reactie
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Loenatik zei:
ja khad al gezocht op google maar dan kom ik alleen maar op die miami en chekpoint.
Klik om te vergroten...


Wel ga naar de checkpoint dan..? :)
Klik om te vergroten...

ja! of hebben ze daar geen roze zakjes of spelen ze de juiste muziek niet ofzo? :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Loenatik zei:
Saivy zei:
Loenatik zei:
ja khad al gezocht op google maar dan kom ik alleen maar op die miami en chekpoint.
Klik om te vergroten...


Wel ga naar de checkpoint dan..? :)
Klik om te vergroten...

:mrgreen: 10seconde later is er al een reactie
Klik om te vergroten...

:sunglasses:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Loenatik zei:
hu? kwas nog ff aant zoeke en kwam ik tegen dat de minimum leeftijd voor te kopen in een coffeeshop 18 is. Is het normaal niet 16?
Klik om te vergroten...

Nee.
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#15
hu? kwas nog ff aant zoeke en kwam ik tegen dat de minimum leeftijd voor te kopen in een coffeeshop 18 is. Is het normaal niet 16?
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
DreamWeaver zei:
Loenatik zei:
hu? kwas nog ff aant zoeke en kwam ik tegen dat de minimum leeftijd voor te kopen in een coffeeshop 18 is. Is het normaal niet 16?
Klik om te vergroten...

Nee.
Klik om te vergroten...

daar gaat uw daguitstap verdorie :P !!!

:wave:
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Doodkapje zei:
DreamWeaver zei:
Loenatik zei:
hu? kwas nog ff aant zoeke en kwam ik tegen dat de minimum leeftijd voor te kopen in een coffeeshop 18 is. Is het normaal niet 16?
Klik om te vergroten...

Nee.
Klik om te vergroten...

daar gaat uw daguitstap verdorie :P !!!

:wave:
Klik om te vergroten...

kut!!!!!!! :angry:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Delirium zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:P :P :P
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#20
Totaal geen leedvermaak hoor :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."