Ik moet eerlijk gezegd altijd een beetje lachen om mensen die "denkproblemen" krijgen van drugs. Er was laatst ook al zo'n figuur die het "diepe denken" van paddenstoelen als heel naar ervaarde...

Kan ik me wel iets bij voorstellen. Als je bijna iets hebt gevonden wat zo briljant is, maar je kunt er nog net niet bij. Da's wel frustrerend.Doerak zei:Er was laatst ook al zo'n figuur die het "diepe denken" van paddenstoelen als heel naar ervaarde..
Doerak zei:Ik moet eerlijk gezegd altijd een beetje lachen om mensen die "denkproblemen" krijgen van drugs. Er was laatst ook al zo'n figuur die het "diepe denken" van paddenstoelen als heel naar ervaarde...
![]()

Doerak zei:Ik moet eerlijk gezegd altijd een beetje lachen om mensen die "denkproblemen" krijgen van drugs. Er was laatst ook al zo'n figuur die het "diepe denken" van paddenstoelen als heel naar ervaarde...
![]()
maar hierdoor ga ik dus voor altijd stoppen met blowen, tenzij iemand iets weet wat ik eraan kan doen. paddo's helpen wel daartegen heb ik gemerkt 

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."