Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik blow zelf al vanaf toen ik 12 was. soms een half jaar niks en soms een paar maanden bijna elke dag wel. laatste anderhalf jaar blow ik eens in het weekend. maar waar ik altijd last van heb: is dat als ik een joint heb gerookt, ik weken daarna last heb van een snellere gedachten stroom. ik denk veel meer, en neig ook de hele tijd naar iets waardoor ik weer rustiger na kan denken. dus blow ik weer maar hierdoor ga ik dus voor altijd stoppen met blowen, tenzij iemand iets weet wat ik eraan kan doen. paddo's helpen wel daartegen heb ik gemerkt"
"ik vind het verdomd irritant. ik word er nogal opgefokt van. het duurt 3 maanden voordat het weg is, maar dan moet ik niet geblowt hebben in die 3 maanden. maar ik word ouder,en blow af en toe, en het word gelukkig wel minder."
"ik had dat wijf zelf in de vijver geflikkerd"
"wist ik wel maar ik dacht misschien moet ik maar 15 gr. van eten voor een stevige trip snap je"
"ik heb net alvast 30 gr. amazonian xtc gekocht en mij vraag is hoeveel moet ik in 1x nemen ? daarnaast ben ik al 3 maanden zwaar aan het dieeten ivm krachttraing aka bodybuilding maar is de kans groter dat ik daarom eerder bad ga ? omdat ik minder eet dan normaal zeg maar.. thnx voor de reacties joh"
"maar is het nou verstandig dat ik vanavond meteen 30 gr. amazonian xtc paddestoelen in een keer op eet ? of gewoon verdelen..."
"precies jah maar daar kweek je niet alleen spieren bij"