Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsthc overgevoeligheid?

thc overgevoeligheid?

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo, dit is mijn eerste post dus bij deze groet ik u allen! :)

Ik heb deze morgen een jointje gerookt met maar 0,10 gram hash erin en dit is me enorm slecht bevallen. Duizelig, zweten, kotsen... alles wat niet fijn is dus.

Ik rook geen sigaretten, dus tabak ben ik niet gewoon. Wiet of hash doe ik slechts 1 of 2 keer per maand, ben sowieso niet van plan om dit meer te doen.
Het gekke vind ik dat ik het duizelig worden en alles wat erbij hoort alleen de laatste tijd heb, vroeger had ik dit nooit. Vroeger voelde ik wel dikwijls een tinteling in mijn knieën en werd ik gewoon stoned.

Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? Doe ik iets fout? Ben ik plots allergisch geworden voor thc? Komt het door de tabak? Kan het door de combinatie wiet en lachgas komen, een soort flashbacks? (1 keer gedaan, toen werd ik wel niet misselijk ofzo, ik was wel ver heen: ik zag mezelf op een wit wolkje naar beneden dwarrelen enzow :P )

Ik denk er nu serieus aan om te kappen met wiet en hash omdat er echt niets fijn aan is op deze manier. Toch zou ik dan graag een andere drug gebruiken, misschien iets waar ik actiever van word. Welke drugs zouden jullie mij "aanraden"? Xtc, speed,...?
Of zou het beter zijn om dit ook achterwege te laten omdat zelfs ZO een klein beetje hash zo'n effect heeft op mij dat ik misselijk word enzo?

ps: Ik weet dat elke drug slecht is en dat het beter is om helemaal niet te beginnen ermee maar daar gaat het hier niet over. Ik gebruik(te?) wiet ook slechts 1 of 2 keer per maand, dus controle heb ik wel. Het lijkt me gewoon plezant om af en toe eens iets te proberen en een goede tijd te beleven.

Greetz :wink:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat heb ik ook, komt door de tabak
rook je wiet eens puur
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
teebo zei:
dat heb ik ook, komt door de tabak
rook je wiet eens puur
Klik om te vergroten...

ik ben er ook bijna zeker van dat dit door de tabak komt...
je kan bijvoorbeeld een kleine puur pretsjekie draaien, kijk maar is of je dezelfde effecten hebt!

groetjes!
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je interesse in tripmiddelen?

Anders kun je eens achter een portie paddo's gaan.
Daar heb je direct iets aan, en dat heeft ook geen directe negatieve gevolgen, mits je natuurlijk aanleg hebt voor psychoses.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bengt zei:
Heb je interesse in tripmiddelen?

Anders kun je eens achter een portie paddo's gaan.
Daar heb je direct iets aan, en dat heeft ook geen directe negatieve gevolgen, mits je natuurlijk aanleg hebt voor psychoses.
Klik om te vergroten...

wtf kerel :tongueout:


ge moet nie direct de mense ertoer aanzette tripmiddele te gebruike als ze een vraag hebben over wiet
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#6
over die pure draaien... kan ik mss wel eens proberen
ik zal er zeker niet van sterven en moest het zijn dat het dan toch aan de thc ligt, dan zal dit heel vlug duidelijk worden :grin:

over tripmiddelen:
ene keer de kans gehad om paddo's te proberen in Parijs in een 5 sterrenhotel met een klasuitstap. Interesse is er dus wel ergens maar ik heb het niet gedaan. (2 redenen: het was Frankrijk en je zal maar eens een leerkracht tegenkomen in een gang terwijl je tript :openmouth: )
Ik zou iets in die aard ooit mss wel eens willen proberen maar dan eerder lsd omdat er minder mindfuck is (ik denk nogal veel bij momenten :P )

ahja, nog iets: waarom bloed ik altijd keihard uit mijn neus na het blowen? Soms is het dezelfde dag als het jointje, soms een paar dagen later. Straks denken mijn ouders nog dat ik snuif :)
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#7
let come zei:
ahja, nog iets: waarom bloed ik altijd keihard uit mijn neus na het blowen? Soms is het dezelfde dag als het jointje, soms een paar dagen later. Straks denken mijn ouders nog dat ik snuif :)
Klik om te vergroten...


Niet in je neus peuteren he!!!

neenee, wiet verdunt je bloed, dus je zal sneller bloedneus krijgen, en je bloed zal minder snel stollen... maar wel raar dat het ook soms n paar dage na je blowen is dat je dat krijgt...


enja kdenk ookwel dat het de tabak is... khad dat vroeger ook soms toen ik nog niet rookte maar wel al joints pafte da ik van een paar korreltjes wiet al suuperscheef werd :)
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ok, merci voor de info
als de pure gerookt is zal ik zeggen hoe het meeviel, kan wel even duren nog...
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb gisteren gene pure gerookt maar wel 2 joints met tabak in (redelijk veel tabak zelfs, bah!)
ik had ze gerookt omdat ik ze een tijdje geleden gerolt had en anders bleef ik er maar mee zitten

deze keer helemaal geen problemen gehad met duizeligheid, kotsen of wat dan ook...
gewoon keihard geamuseerd en een lichte vreetkick + lachkick gehad
zoals het moet dus :wink:

mss heb ik de vorige keer moeten spouwen omdat ik 's morgens gesmoord had, ofwel omdat het hash was (ipv wiet)?

iemand die hier meer van weet mss?

ahja: wat zijn eigenlijk de verschillen tussen wiet en hash op gebied van wat je voelt?
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#10
let come zei:
ok, merci voor de info
als de pure gerookt is zal ik zeggen hoe het meeviel, kan wel even duren nog...
Klik om te vergroten...


Wiet van coffeeshops moet je de dag van vandaag niet puur gaan roken, zeker niet als beginner (enkel maar mijn mening).

Mijn tip is: probeer eens gewoon een polmpje.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
sjaartrol zei:
Bengt zei:
Heb je interesse in tripmiddelen?

Anders kun je eens achter een portie paddo's gaan.
Daar heb je direct iets aan, en dat heeft ook geen directe negatieve gevolgen, mits je natuurlijk aanleg hebt voor psychoses.
Klik om te vergroten...

wtf kerel :tongueout:


ge moet nie direct de mense ertoer aanzette tripmiddele te gebruike als ze een vraag hebben over wiet
Klik om te vergroten...

dan kun je beter een beetje pep nemen, dan ga je niet trippen. lekker hoor :mrgreen:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ohja, dit was ik vergeten.. heb sinds 2 x een pure gerookt en nog verschillende keren gewoon joints

1e keer de pure was heerlijk, we hadden al een paar joints op, toen de pure en later nog wat joints
hele fijne avond gehad: veel gelachen en gedanst :grin:

2e keer de pure, alleen in de middag 2 jointjes gerookt en dan 's avonds de pure
iets minder chill, veel denken en beetje angstig (maar niet ernstig) en heel ver weg (noem het scheef als je wil)
mss was deze me beter bevallen als ik nog een gewoon jointje achterna had gedaan, of gewoon iets minder van de pure

joints gewoon bevallen me ook goed tegenwoordig, als ik alleen tabak doe voel k soms toch dat het een beetje zwaar ligt, ik zal een beetje de juiste verhoudingen moeten zoeken denk ik :)
het kotsen was (tot nu toe) een once in a lifetime

over die pep: serieus bedoelt of spottend? :)
btw: niets verkeerd met "aanbevelen van.." was deel van mijn vraag è :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."