Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj en hooikoorts?

Hasj en hooikoorts?

9 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb ook hooikoorts en blow zelf ook, denk niet dat het aan hooikoorts ligt
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey allemaal,

Een goeie vriend van mij is allergisch voor pollen (graspollen enzo), en als hij dus wiet rookt wordt ie compleet niet goed (misselijk, heel inactief, bleek, etc etc.)
Maarja, wiet bevat ook pollen als ik het goed heb, dus vandaar dat ik aan hasj dacht, omdat hasj toch meer een andere soort substantie is (je bent iig niet direct de bloemen van een plant aan het roken..)

Nu wilt hij het wel graag proberen, alleen heeft hij liever eerst wat zekerheid, want hij heeft geen zin om weer gelijk een paar uur ziek te zijn.

Alvast bedankt voor antwoord!

-Radeon
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou een vriend van me heeft ook altijd last van misselijkheid na het roken van wiet, ik weet niet of hij allergisch is voor pollen, maar bij hasj heeft hij dat niet. En probeer 't gewoon, draai een klein stickie en vloei mee :hearteyes:
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb hooikoorts en rook al bijna een jaar elke dag weed en nooit ergens last van gehad
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik denk dat ik het vanmiddag/avond wel ff ga proberen met 'm :stoned:
we zien wel hoe het gaat, t is toch niet zo heeel sterke hasj.
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#6
denk niet dat het door de wiet komt. rookt hij normaal??? anders licht het eraan dat er teveel peuk in zit had ik namelijk in het begin last van. als er teveel peuk in een j zat dat ik misselijk werd...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn ex heeft zware, zware hooikoorts en hij rookt per week ruim 7 gram weg, in de winter en de niet-hooikoorts seisoenen heeft hij er nooit last van. Ik heb zelf hele lichte hooikoorts, met name in de lente en ik heb er door blowen ook niet meer last van.
Het lijkt me niet dat blowen daar invloed op heeft dus.
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Xtc Bob zei:
ik heb hooikoorts en rook al bijna een jaar elke dag weed en nooit ergens last van gehad
Klik om te vergroten...

Hier hetzelfde! :stoned: maar dan al 2jaar dagelijks
Zou eigenlijk eens moeten minderen :mrgreen:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#9
Radeon915 zei:
Hey allemaal,

Een goeie vriend van mij is allergisch voor pollen (graspollen enzo), en als hij dus wiet rookt wordt ie compleet niet goed (misselijk, heel inactief, bleek, etc etc.)
Maarja, wiet bevat ook pollen als ik het goed heb, dus vandaar dat ik aan hasj dacht, omdat hasj toch meer een andere soort substantie is (je bent iig niet direct de bloemen van een plant aan het roken..)

Nu wilt hij het wel graag proberen, alleen heeft hij liever eerst wat zekerheid, want hij heeft geen zin om weer gelijk een paar uur ziek te zijn.

Alvast bedankt voor antwoord!

-Radeon
Klik om te vergroten...

Ja dat kan;

Ik stel voor om een "vettige" hasj te rooken dan, (van die zero,sem enzo, is meestal altijd de duurste in de shop)

dus niet van die commerciele of "poeder" hasj rooken,

ik heb ook hooikoorts (als ik me goed herriner) en is me nooit overkomen, ken iemand die alergish is aan vanalles, gras, bloemstof enzo maar door het smooren zie je daar geen effekten van.

Mja ben benieuwd....
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lurch zei:
denk niet dat het door de wiet komt. rookt hij normaal??? anders licht het eraan dat er teveel peuk in zit had ik namelijk in het begin last van. als er teveel peuk in een j zat dat ik misselijk werd...
Klik om te vergroten...

Ja hij rookt normaal ook, dus daar kan het niet aan liggen.

K had laatst dus wel een hasj joint gerookt waar hij 3 of 4 hijsjes van nam, en toen had ie ook geen last.

Maarja, ik begin te denken dat zijn misselijkheids reactie komt omdat hij dan teveel in één keer rookte, terwijl ie nog niet echt ervaring had..
Als ik het beeld weer voor me zie van m'n pa die even een halve J oprookte en vervolgens tegen het aanrecht op de vloer bedaarde, lijkt het wel hetzelfde als wat m'n maat heeft :P

Maar er is niet een soort van THC allergie ofzo waar hij toevallig last van zou kunnen hebben?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."