01-01-2024, 00:00#7Was van Upper 10 ook wel te verwachten. Is niet m'n favoriete coffeeshop in de stad.
01-01-2024, 00:00#8mooi werk, maar ik mis de happy nog, das een shop waar ik vaak heen gan, ik zou wel es willen weten hoeveel die er eigenlijk in doen
01-01-2024, 00:00#9 pilliewilly zei: wtfff! Waarom stijgen de wietprijzen eigelijk? Klik om te vergroten... Er worden steeds meer kwekers opgepakt, dus er is minder wiet te verkopen. Dus gaan de prijzen omhoog. Minder aanbod betekend hogere prijzen.
01-01-2024, 00:00#10Waarom worden ze eig opgepakt? Is het dan niet legaal (indien aangevraagt) om wiet te kweken.. Waar halen de coffeeshops anders hun stuff vandaan?
01-01-2024, 00:00#11Ze halen het via de illegale achterdeur. Meestal wordt de weed in Wallonië gekweekt en zo naar de shops gebracht. Ik weet wel dat je in Nederland een bepaald aantal planten kan kweken zonder er een gevangenisstraf voor te krijgen, wel een boete.
01-01-2024, 00:00#12Fucking kutzooi noem ikdat! We kunne beter met z'n allen an de speed gaan binnekort.. Komt goeiekoper uit