Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsActie aantasting gedoogbeleid

Actie aantasting gedoogbeleid

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nederland in wiet nood ......

:cry:

nederland in paddo nood ...

:cry:

nederland in mescaline en DOB nood.

Ik kan niet naar Belgie want daar is het kut
Ik kan niet naar Frankrijk want daar haten ze me
Ik wil niet naar Duitsland want daar eten ze bradwurst.


:stoned:

ik ga naar Zweden hoge prijzen vangen voor mijn wiet.


:hearteyes:

Skol ta me van ....
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Ik wil niet naar Duitsland want daar eten ze bradwurst.
Klik om te vergroten...

Hahaha wat een rede.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom is Belgiƫ kut? :openmouth:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarom dan?!

*hoopt een forum-rel te starten*


...


*bedenkt dat beter in de speed of coke fora te proberen*
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon te veel slechte onzuivere dope ?

:mrgreen:

:hearteyes:

Ps: Serieus ik kon de tekst niet meer herinneren van dat liedje ... dus moest improviseren. Belgie !!!!
D
Dude64Lid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
Ps: Serieus ik kon de tekst niet meer herinneren van dat liedje ... dus moest improviseren. Belgie !!!!
Klik om te vergroten...
'K heb getwijfeld over Belgiƫ...maar dat land bestaat niet echt
'k stond zelfs in dubio...maar ik nam geen enkel risico
'K heb getwijfeld over BelgiĆ«.....BELGIƋ.....BELGIƋ
:wave:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je een tekst neurpleurt, doe 't dan wel goed. :rolleyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waar kan ik heen.
Ik kan niet naar Duitsland
Kan niet naar Duitsland daar zijn ze zo streng
Waar kan ik heen
Ik kan niet naar Chili
Kan niet naar Chili daar doen ze zo eng

'K wil niet wonen in Koeweit
Want Koeweit dat is me te heet
En wat Amerika betreft
Dat land bestaat niet echt

Waar kan ik heen
Ik wil niet naar Noord-Ierland
Niet Noord-Ierland daar gaat alles stuk
Waar kan ik heen
Ik kan niet naar China
'K wil niet naar China dat is met te druk

'K wil niet wonen in schotland
Want schotland dat is me te nat
En de USSSR dat gaat me net te ver

Is er leven op pluto
Kun je dansen op de maan
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan

Is er leven op Pluto
Kun je dansen op de maan
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan

Waar kan ik heen
Ik kan niet naar Cuba
'K wil niet naar Cuba dat is me te zoet
Waar kan ik heen
Ik kan niet naar Polen
'K wil niet naar Polen daar gaat het te goed

Ik wil niet wonen in Lapland
Want Lapland dat is me te koud
En ik wil weg uit Nederland
Want hier krijg ik het benauwd

Is er leven op pluto
Kun je dansen op de maan
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan

Is er leven op Pluto
Kun je dansen op de maan
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan

'K heb getwijfeld over Belgiƫ
Omdat iedereen daar lacht
'K heb getwijfeld over belgiƫ
Want dat taaltje is zo zacht
'K stond zelfs in dubio
Maar ik nam geen enkel risico
'K heb getwijfeld over Belgiƫ
'K stond zelfs in dubio
Maar ik nam geen enkel risico
'K heb getwijfeld over Belgiƫ
Belgiƫ
Belgiƫ
Belgiƫ
Belgiƫ

Is er leven op pluto
Kun je dansen op de maan
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan

Is er leven op Pluto
Kun je dansen op de maan
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan

is van het goede doel.....geweldige band, geweldig nummer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."