Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen

Blowen

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
En flamingo's zijn wit, ze vreten enkel te veel garnalen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eey,

Iemand die ik ken had geblowd.
Maar hij werd helemaal groen in ze gezicht.
Heel erg raar :confused: .

Hoe komt dat ?

Groetjes :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahaha dat heb ik ook een keer gezien. Dat was toen wel echt hilarisch. V. en ik hadden hasjbrownies gebakken van hele goede hasj en besloten dat mee te nemen naar wat blowende vrienden. Daar hebben we het verdeeld in mooie porties waardoor iedereen een lekker stukje had. Toen kwam iemand binnen die nog nooit geblowed had omdat hij niet wil roken. Deze persoon noemen we even B. En omdat B toch nieuwsgierig was hebben hem toen ook een stukje gegeven. Maar B had al wat gedronken en at over enthausiast de hoeveelheid van 2 stukjes op en schraapte het hele bakje leeg daarna.
In eerste instantie zat ie daar. Toen ging ie steeds sipper kijken. Daarna werd ie eerst witter, en toen steeds groener. De rest van ons merkte dat inmiddels op zo van 'hahaha B is groen!'.
B was ook niet instaat goed te reageren en zei alleen maar 'ik wil naar huis' maar maakte geen enkele aanstalte dat ook echt te gaan doen. Toen heeft V, die in die tijd de vriendin van B was (al jaren uit) hem naar huisgebracht.


Zo. Dat was even een stukje nostalgie.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, dat had ik ook eens.. combi van spacecake, paar joints, een zolder met temperatuur van 25C en heineken bier dat even warm was.. :kots:

..Waarna ik dus de schoenen van de vriendin van m'n beste vriend volkotste :mrgreen:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja was wel lachen..
Maar echt maf dat iemands gezicht groen kan worden.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe het is zeker flink lachen, als je bij de zijlijn zit. :mrgreen:

Als 't je overkomt ben je in ieder geval niet Mister Green. :P
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Godverdomme, ik heb het zojuist serieus 5 posts op een rij uit zitten lachen (':
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#8
het kan nog gekker: als je elke dag veel wortels eet wordt je oranje!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."