Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgevolgen van blowen op dagelijks leven/relatie

gevolgen van blowen op dagelijks leven/relatie

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch weet ik zeker dat als hij niet meer dagelijks zou blowen, zijn goede eigenschappen weer naar boven komen. Dit heb ik bij me zelf ook gezien en heb er erg veel spijt van gehad dat ik zoveel blowde... Op dit moment blijft hij gewoon in die roes zitten. Al voelt ie zich meteen aangevallen als je over blowen praat zou ik em toch aanraden om te beginnen met minderen! Het heeft in mijn leven namelijk m'n ogen geopend!
c
chimera75Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,

Gisteren heeft mijn vriend uit zichzelf gezegd dat hij wilde stoppen met blowen.
Dit omdat hij er geen zin meer in had en mede dat hij ook wel inzag dat hoe zijn leven momenteel verloopt ook geen zoden aan de dijk zet.
Van de week had ik hem al een mailtje gestuurd waarin ik aangaf dat ik de intimiteit tussen ons heel erg miste en dat het me heel erg dwars zat.
Ook had ik gezegd dat mijn geduld ook een keertje opraakt omdat hij keer op keer dezelfde fouten blijft maken.
Kennelijk heeft hij er goed over nagedacht en ingezien dat het zo ook niet langer gaat.
Het nachtzweten,slecht slapen,klamme handen,klef lichaam en de nerveusiteit zijn inmiddels begonnen...
Ik voel me daarin wel machteloos omdat ik hem er niet bij kan helpen.
Hebben jullie misschien tips hoe dit "afkickproces"zo comfortabel mogelijk kan verlopen.
Of moet hij gewoon door de zure appel heen bijten?
Ik hoop namelijk wel dat hij het volhoudt.......
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
chimera75 zei:
Hoi allemaal,

Gisteren heeft mijn vriend uit zichzelf gezegd dat hij wilde stoppen met blowen.
Dit omdat hij er geen zin meer in had en mede dat hij ook wel inzag dat hoe zijn leven momenteel verloopt ook geen zoden aan de dijk zet.
Van de week had ik hem al een mailtje gestuurd waarin ik aangaf dat ik de intimiteit tussen ons heel erg miste en dat het me heel erg dwars zat.
Ook had ik gezegd dat mijn geduld ook een keertje opraakt omdat hij keer op keer dezelfde fouten blijft maken.
Kennelijk heeft hij er goed over nagedacht en ingezien dat het zo ook niet langer gaat.
Het nachtzweten,slecht slapen,klamme handen,klef lichaam en de nerveusiteit zijn inmiddels begonnen...
Ik voel me daarin wel machteloos omdat ik hem er niet bij kan helpen.
Hebben jullie misschien tips hoe dit "afkickproces"zo comfortabel mogelijk kan verlopen.
Of moet hij gewoon door de zure appel heen bijten?
Ik hoop namelijk wel dat hij het volhoudt.......
Klik om te vergroten...

Trage koolhydraden, veel hardlopen en veel slapen helpen mij door dit soort situaties heen. Het is afzien..En voor slapen raad ik melatonine aan.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is goed dat hij aangeeft dat hij wil stoppen. Stopt hij nu namelijk niet is het duidelijk: dan wil hij niet stoppen en is het een onbegonnen zaak om hem nog te helpen.

Voor hulp kan ik stichting Alert aanraden.
K
K-townLid
01-01-2024, 00:00
#5
jha idd sommige mensen blowen omdat ze problemen hebben, en dat veroorzaakt dus nog meer problemen...

ik kan ervan meespreken, ben 3 jaar geleden begonnen met blowen en toen was het nog gewoon voor fun, naargelang mijn langdurige werkloosheid ben ik in een soort van depressie gevallen en ipv "just for fun" te blowen, blowde ik mijn problemen weg, ik heb nu al 3/4 weken geen joint meer aangeraakt, is echt moeilijk en word gek -_-
maar de reden waarom ik dus ben gestopt is omdat ik van 'no-life' terug naar reality ben gegaan, was geen goed voornemen voor 2008 ofzo is gewoon gebeurd... gestopt, werk gaan zoeken, heb ff gewerkt maar kon het niet echt aan gezien ik redelijk zot kwam van niet-blowen... nu ben ik een cursus ict begonnen, maar kan nog altijd niet helder denken dus heb veel hulp nodig bij leren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."