Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe lang duurt het, als je gestopt bent met blowen, voordat echt alle THC uit je lichaam is verdwenen. En hoe lang duurt het voordat je je energie,libido en dergelijke weer een beetje terug hebt? Ik heb het over iemand die 15 jaar dagelijks flinkt geblowd heeft."
"Willemijn zei: chimera75 zei: Hoe lang duurt het, als je gestopt bent met blowen, voordat echt alle THC uit je lichaam is verdwenen. Ik heb het over iemand die 15 jaar dagelijks flinkt geblowd heeft. Klik om te vergroten... ja dagelijks , hoeveel is dat dan?! ik was 10weken gestopt en er zat nog wat thc in m'n bloed Klik om te vergroten... Zo'n 7 blowtjes per dag. Er mee op staan en er mee naar bed gaan dus.... Het gaat trouwens goed, hij is nu ongeveer een maand gestopt. Met vlagen heeft hij af en toe nog trek in een jointje. Afkickverschijnselen zijn weg,eetlust en nachtrust gaat goed,krijg ook weer wat kleur in zijn gezicht......alleen dat libido"
"Hoi allemaal, Ik heb sinds 6 maanden een vriend die blowt. In het begin merkke ik eigenlijk weinig aan hem. Echter de afgelopen paar maanden begin ik toch wel veranderingen te zien. Na een tegenslagje is hij naar mijn inziens meer gaan blowen met als resultaat dat hij helemaal niks meer regelt. (financien enzo) Ook onze relatie lijdt er onder omdat de intimiteit ver te zoeken is de laatste tijd. Hij is passief geworden, laks,regelt niks uit zichzelf en als er wat geregelt moet worden dan is ie gelijk gepikeerd. Hij rookt momenteel zeker 7 blowtjes per dag, zeker nu hij geen werk heeft. Het enige wat ie doet is bankhangen,blowen,beetje pc hangen enz.. Het lijkt wel of hij in een cirkeltje zit waar hij niet meer uitkomt. Telkens als hij weer wat verneukt heeft door zijn eigen toedoen gaat ie meer blowen. Ik heb zelfs het gevoel dat als hij tussen mij en zijn wiet moet kiezen dat hij voor zijn wiet kiest. Hoe kan ik hem het beste confronteren met zijn destructieve blowgedrag zodat ie eindelijk eens wat van zijn leven en onze relatie gaat maken."
"Hoi, Allemaal bedankt voor jullie reacties,geeft mij ook weer stof tot nadenken. 6 maanden geleden dacht hij alles weer een beetje op de rails te hebben,totdat er weer wat van een deurwaarder op de deurmat lag. Toen is het eigenlijk begonnen. Hij raakte ook zijn werk kwijt omdat zijn contract afliep en vertikte het om ww aan te vragen omdat hij zijn hand niet op wilde houden voor geld. 1 en 1 is nog altijd 2 dus zijn rekeningen werden ook niet betaald. Deurwaarder hier,deurwaarder daar....en een zwaar balende vriend natuurlijk. Maar toen heeft hij natuurlijk ook even geen geld gehad om wiet te halen. Hij sliep niet meer,zweette zich helemaal lam en liep de hele dag met natte handen en onrust. Daarna weer ff werk gehad en nu niet meer. Wel ww aangevraagd op mijn aandringen enz enz... Ik doe er alles aan om hem te helpen,en om dat hij zich weer goed gaat voelen. Die vakantie is een leuk idee maar daar heb ik ook geen geld voor om voor 2 mensen een vakantie te betalen,helaas. Als ik over zijn blowen begin zit hij gelijk op de kast,dus dat heeft geen zin om hem over te halen om te stoppen of te dwingen. Ik heb wel aangegeven dat mijn geduld ook een keer opraakt wat regelen van zijn zaakjes betreft en dat hij zo onderhand wel eens van zijn fouten moet leren en niet steeds dezelfde fouten moet blijven maken. Hem dumpen is misschien een optie maar ik ben niet voor de makkelijkste weg kiezen, mede omdat ik dan weet dat er helemaal niks meer van terecht komt en dat wil ik ook niet. Ik weet dat hij meer in zijn mars heeft want het is beslist geen domme jongen,alleen ziet hij het gewoon niet meer zitten heb ik het idee. Ik vind het niet erg dat iemand blowt,maar je moet wel je dingen blijven regelen en energie in je leven en relatie blijven steken. Hij blowt al zeker 16 jaar,dus voor hem is het echt een gewoonte waar hij niet snel van al zal stappen. psorrie voor het posten in het verkeerde subforum,ben nieuw hier en wist niet precies waar ik het nu het beste neer kon zetten"
"Hoi allemaal, Gisteren heeft mijn vriend uit zichzelf gezegd dat hij wilde stoppen met blowen. Dit omdat hij er geen zin meer in had en mede dat hij ook wel inzag dat hoe zijn leven momenteel verloopt ook geen zoden aan de dijk zet. Van de week had ik hem al een mailtje gestuurd waarin ik aangaf dat ik de intimiteit tussen ons heel erg miste en dat het me heel erg dwars zat. Ook had ik gezegd dat mijn geduld ook een keertje opraakt omdat hij keer op keer dezelfde fouten blijft maken. Kennelijk heeft hij er goed over nagedacht en ingezien dat het zo ook niet langer gaat. Het nachtzweten,slecht slapen,klamme handen,klef lichaam en de nerveusiteit zijn inmiddels begonnen... Ik voel me daarin wel machteloos omdat ik hem er niet bij kan helpen. Hebben jullie misschien tips hoe dit "afkickproces"zo comfortabel mogelijk kan verlopen. Of moet hij gewoon door de zure appel heen bijten? Ik hoop namelijk wel dat hij het volhoudt......."