Maak anders dezelfde verhouding, en rol er twee van
#2
leer met vloei + tip draaien, dan geniet je veel meer van je blowtje
korte vloetjes zijn kort, je gooit sowieso altijd wiet weg, omdat je dat niet kan roken.
#3
Jo kheb een paar vraagjes .
als je een joint draait met gewone rizla blauw:
ofwel puur erin: voel je effect dan?
ofwel wiet en tabak erin: voel je dan ook effect?
Ik kan niet zo goed overweg met die lange vloeitjes dus
O en antwoord aub ook op mijn andre post
mazzel
#4
Je maakt een grapje hoop ik?
#5
je wordt er high van, in elk geval stoned. van, met of zonder tabak ,ongeacht de soort vloei. . rijstevloei brand wat minder snel. das een verschilletje, maar gewone vloei maakt niet uit, want toch high of stoned, of een van de twee of allebei. Ook met hasj
#6
nee ik maak geen grapje. Ik had het eigenlijk over de hoeveelheid of je met rizla blauw met tabak en wiet ook stoned of high word omdat er niet zoveel in kan mss
#7
Typisch hollands , te gierig om het te proberen ...
#8
Bilzen ligt in België? Te dom om met een lang vloeitje te draaien dus
#9
^LOL
#10
Waar slaat dit topic op?
#11
Spam! Get it while you can!
#12
LOL
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.