Damn! ik zit nu bij paasontbijt --> schoonouders nog helemaal wazig te zijn van gisteravond
SPACECAKE OF DOOOM
#4
Oi!
Ik heb het plan om van het weekend een spacecake te bakken (normaal cake formaat).
Waar we er normaal ongeveer 20 a 25 gram in verwerkten voor ongeveer 10 man vraag ik me af hoe ik moet doseren als ik er hasjolie (BHO) in wil verwerken.
Heeft iemand ooit een spacecake gebakken en ipv wiet hasjolie gebruikt?
Het maakt me niet uit als de cake enigzins over the top is maar ik heb echt geen idee hoeveel van het spul er in zou moeten...
#5
Als ik een cake bak, zo'n standaard cake uit de supermarkt, dan doe ik er 1 gram hasholie in. Succes gegarandeerd!!! (pak niet meteen teveel, het duurt even voor het werkt....uurtje is niet abnormaal)
Hemi
#6
En hoe zou je het effect van je eigen cake willen omschrijven, heftig of normaal?
Het is nl de bedoeling dat we met de dosering een heftig cakeje krijgen
#7
ik vrees dat jcp 1 gram te weinig vind, die schaal zit vol.
Ik schat zo ff uit het losse polsje dat JCP er 10 gram in mietert.
#8
Haha, L25 je snapt natuurlijk wel dat ik nog even meer reacties afwacht tot ik het advies van de overdoseerkoning opvolg he
#9
volgens mij is het zon 1 op 10, dus voor een cake van 50 gram wiet gebruik je 5 gram olie...maar omdat je er natuurlijk meer olie in kwijt kan dan wiet, zou ik voor 8 gram gaan
*edit, ..maar je hebt het waarschijnlijk als tinctuur...dus 10 gram
#10
de meningen zijn verdeeld, dus deelt jcp het door 3
1gram+8gram+10gram=19 gram
en dat delen door 3 = 6,3 gram
Ik laat nog even weten hoe het was!
EDIT:
@pipo: het is geen tinctuur, ik heb wel je tip gebruikt met de Norit!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.