#1
Nou ik ben de bakker, JCP heeft de dosering op 5,5 gezet. Opgelost in de boter die staat nu af te koelen, vrijdag bakken en zaterdag opeten. Dat gaat een wouze pasen worden ........... ![:grin:]()
Wacky zei:Loose moose ?
Die naam ken ik, speel jij poker en heb je Travian gedaan ?![]()


Hahaha! Wat erg zeg..jcp zei:


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."