Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeer genieten van je joint!

meer genieten van je joint!

16 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
lol..tja..ook niet mijn keus hoor..ik heb de schaal gekocht, toen ik een half jaartje voor de officiele prijsstijging van 60% al meermaals onraad ruikte en de zakjes die ik kocht substantieel kleiner waren dan waarvoor ze over de toonbank gingen. (zelf nog ergens een schematje van gepost hier op het forum :wink:
tja..en nu Moet ik wel afwegen want door die enorme prijsstijging ligt mijn dagelijkse behoefte nu ver boven mijn financiele draagkracht als ik niet uitkijk..

kijkt......plaatje!! :grin:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#2
nice :mrgreen:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zulke joints vind ik een stuk minder lekker :( Binnestebuiten draaien is dan ook echt wel een must want anders rook je meer vloei dan wiet.

Als ik puur rook, rook ik het uit een (water)pijp, dan smaakt het fantastisch moet ik zeggen :)
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
shokora zei:
Zulke joints vind ik een stuk minder lekker :( Binnestebuiten draaien is dan ook echt wel een must want anders rook je meer vloei dan wiet.
Klik om te vergroten...
binnenstebuiten is niet de enige noodzaak bij zulke jointjes...
knip de helft van de plakrand er ook maar vanaf, want anders heeft je joint 1 rechte kant, en als je dan iets te hard suckt, implodeert ie ...

...maar als je eenmaal weet hoe je ze draaien moet, dan zijn ze zeker (bijna) net zo lekker, en gaan net zo lang mee als een normale joint. Doordat het poeder behoorlijk fijn is, en de dichtheid dus relatief groot, gaat hij net zo lang mee als een normale grote joint met tabak.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik in principe ook niet zo, al is nogmaals het voordeel van zo'n dun jointje dat de dichtheid ook groter is en hij dus langer meegaat, wat wenselijk is, omdat je anders de wiet veel sneller binnenkrijgt als bij een joint met tabak.
Mijn tabak jointjes zagen eruit als de 1 gram pure joint...echt dik draaide ik dus zelden, maar toch een stuk dikker dan ik nu doe.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
pipoxyz zei:
ik in principe ook niet zo, al is nogmaals het voordeel van zo'n dun jointje dat de dichtheid ook groter is en hij dus langer meegaat, wat wenselijk is, omdat je anders de wiet veel sneller binnenkrijgt als bij een joint met tabak.
Mijn tabak jointjes zagen eruit als de 1 gram pure joint...echt dik draaide ik dus zelden, maar toch een stuk dikker dan ik nu doe.
Klik om te vergroten...

Meestal zijn mijn joints zo groot als die 2 gram joint. Grote knotsen gevuld met tabak en wiet. Ik ben niet zo'n heel erge fan van tabak, maar ik vind dat het de smaak ten goede komt en zo'n grote brandende torch heeft toch wel iets.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik houd dus niet van die mini lucifer stikkies, en al helemaal niet van binnenstebuiten draaien, geen optie voor mij dus.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gebruik geen tabak! Mensen die tabak met hun hasj of wiet mengen zijn gek. Iik heb ook altijd gemengd gerookt tot de laatste 2 keer. Ik wist totaal niet wat mij overkwam. Hhet effect was zoveel anders en harder dan met tabak erbij. Het was plezanter, euforischer, avontuurlijker, heftiger en energieker. De gedachtenspelletjes en de oncontroleerbare lackicks waren zoveel intenser. Zo'n ervaring was niks vergeleken met een tabak/wiet joint. Zo hoort de marijuana roes te zijn dacht ik nog. Welke idioot heeft ooit bedacht om tabak met wiet te mengen? Waarom zijn wij het enige land in de wereld dat tabak in hun joint doen? Het hoort totaal niet bij elkaar omdat de effecten elkaar opheffen. Oftewel het is geldverspilling. Van dezelfde hoeveelheid geniet je zoveel meer zonder tabak erbij!

Daarom zeg ik tegen iedereen: probeer het eens uit!

Edit: Het beste is om de wiet zo fijn mogelijk te brokkelen. Dat brandt namelijk een stuk beter. Het is ook beter om dunner te draaien aangezien je minder hoeveelheid hebt.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik moet zeggen dat het puur roken van wiet inderdaad een veel lekkerder effect geeft. Veel... psychedelischer effect.

Alleen vind ik de smaak van puur wiet wel een stuk minder lekker :(
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja , maar weet je wat het is, dan is je wiet zo snel op :(
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vind pure wiet juist lekkerder smaken en ruiken :)

en skippy :confused: je wiet is juist minder snel op
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#12
tuurlijk niet, je draait je joint toch puur, dan moet er wel wat in ....
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, je gebruikt gewoon dezelfde hoeveelheid of minder. Ja de joint wordt kleiner en dunner maar het effect is groter en dikker :wink:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je een dun jointje rolt kom je er net zo lang mee toe als een dikke joint met tabak, tenzij je in een tabaksjoint maar een paar kruimels wiet doet
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik echt goeie thc wiet heb, en dat heb ik bijna altijd, rol ik alleen puur in een bluntbad. Vind persoonlijk dat hij anders veel te hard pikt in je keel waardoor je moet hoesten als een gek. Pure bong, klein pijpje, waterpijp doe ik gerust maar mijn gewone jointjes smoke ik liefst met een klein beetje tabak. Niet veel, maar het maakt het voor mij gewoon iets lekkerder en makkelijker te inhaleren. (ik ben trouwens geen nicotinejunk, rook alleen jointjes) :stoned:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#16
Skippy zei:
Ja , maar weet je wat het is, dan is je wiet zo snel op :(
Klik om te vergroten...
ik draai 4 pure joints uit 1 gram..
toegegeven..je moet ze wel leren waarderen.
(of eigenlijk draai ik ze nu stiekem van 270 mg ipv 250)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
pipoxyz zei:
Skippy zei:
Ja , maar weet je wat het is, dan is je wiet zo snel op :(
Klik om te vergroten...
ik draai 4 pure joints uit 1 gram..
toegegeven..je moet ze wel leren waarderen.
(of eigenlijk draai ik ze nu stiekem van 270 mg ipv 250)
Klik om te vergroten...

Wanneer weet je dat je nerdheid echt te ver gaat. Wanneer je de inhoud van je joints op miligrammen af gaat wegen :P

Drugnerds unite :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."