Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake vragen.

Spacecake vragen.

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik ben van plan om een goeie spacecake te maken. Ik rook wiet, hasj, heb meerdere malen hasjbrownies/hasjmelk gemaakt met overal minstens 0.8 gram per persoon in.
1Nu wil ik graag een spacecake maken, met een kant en klaar bak mix - Kan dit?
2Hoeveel wiet moet ik er per persoon indoen?(ervaren hasjtrippers dus, we kunnen wel wat hebben)
3Kan ik van in-de-shop gekochte weed nog wietboter maken, zo ja, hoe? Want ik kan op google enz. alleen recepten vinden van hele wiet-takken waarmee je de boter maakt.
4Hoe maak ik dan de spacecake? Gewoon de bakmix volgen(als dat kan) en dan op het moment dat je volgens de handleiding op de verpakking de boter erin moet doen, de wietboter er in doen?

Alvast bedankt,

Kaasaap :stoned: :grin:
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan met een kant en klare bak mix een goede spacecake maken, en zoals je zelf al zecht, ipv gewone boter wietboter gebruiken. Dit kan je doen door de boter in een pan te smelten, wiet er door heen mikken, zo even laten pruttelen en daarna de wiet er uit zeven. Ik denk dat je aan zo'n grammetje per persoon wel genoeg zult hebben, en anders kan je altijd nog een stukje bij pakken.

Veel plezier & succes
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, bedankt voor je reactie :grin:
Dat word lekker bakken dan :stoned:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben nu niet zo'n Pro in het bakken van cakes, heb er een stuk of 4 gebakken in totaal. Ik gebruik ook nooit voorgemaakte cakemix, altijd the old fashion way. Maar in tegenstelling tot wat overal geschreven wordt, vind ik de cake veel beter, en vooral lekkerder, als je de wiet goed fijn maalt en gewoon door het beslag gooit, met gewone bakboter dan. zoals Baard 't doet ongeveer:


[youtube]sqts6y_2-bI[/youtube]
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#5
zoveel wegen naar rome :

wiet in pan kokend water gooien , eetlepel completa erbij /kwartier koken : de oplossing bevat nu thc- te gebruiken als water om meel mee te mengen

melk koken , wiet erin koken : gebruik het als melk in een recept

water en olijfolie 50-50 in een pan , wiet erin , half uurtje koken, af laten koelen , opnieuw verhitten , zeven , en scheidene met een aftapbuisje : zodat je alleen olie met thc overhoudt - vervangt olie / boter in recept

alcohol bij drogist kopen, wiet erin doen , schudden , op koele donkere plek zetten , 10 dagen later zeven : alcohol bevat nu alle oplosbare stoffen.

als je van alle bovenstaande typen een beetje hebt , kan je de sterkste cake maken die je ooit hebt gehad.

mijn ervaring is dat chocolade cake met wiet erin beter werkt dan vanillecake
de cacao helpt de thc goed te werken
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
^Vet :)
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de reacties, ik ga morgen bakken en ik schrijf achteraf wel hoe ik het heb gedaan en of hij beviel :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."