Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwsgierig

Nieuwsgierig

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon om een jointje vragen en hem betalen is het makkelijkste denk ik :beer:
j
juutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,
Ik ben nieuwsgierig naar het roken van een joint.
Nooit gedaan, altijd gehoord dat het niet mag ed.
Maar goed, ik zou ik niet zijn als ik het niet zou proberen.
Om niet helemaal voor *&#@^ te staan in de coffeeshop (maar wel hier :wink: ) ff een vraagje.
Hoe werkt het daar?
Thnx alvast

Juut=leek

:grin:
j
juutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kun je nagaan wat een leek ik ben...
As easy as that..
Kant en klaar.
En als je zelf rolt?
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#4
koop wiet

vraag er tip en vloei bij

was eerst netjes je handen

sprokkel je wiet
pak een vloeitje
draai een tipje
leg het tipje in de vloei
doe er wat tabak in (hoeft niet)
leg er wat wiet op hussel het een beetje
draai m dicht. lik lik
dan heb je een joint
pak nu een aansteker
steek de joint aan

:stoned:

of maak een melonbong viewtopic.php?f=13&t=16620
e
eelco_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#5
:hearteyes:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je nog nooit gerookt hebt vraag je in de shop gewoon voor een voorgedraaide, deze kosten gemiddeld 2,50 p.s.

Dat deed ik ook in het begin, ook omdat ik nog niet draaien kon :wink: Na een tijdje word je niet meer stoned (ik althans niet) van voorgedraaide omdat er meestal slechte kwaliteit wiet inzit en niet zoveel (de shops die ik ken doen 0,33 gram erin).

Als je hem oprookt in de shop is wat drinken erbij aan te raden voor het geval je even hoesten moet, dat helpt dan goed ertegen. Persoonlijk pak ik altijd een vruchtendrank, geen cola ofzo, maar das persoonlijk :grin:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#7
:grin:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
En ik zie dat je uit nijmegen komt, dus loop gewoon "de kronkel" binnen (die met die :) in het logo). Relaxte mensen daar, zullen je echt wel helpen als leek zijnde.
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je echt een goed voorgedraait jointje wilt roken moet je naar de wedren gaan, Zijn echt voorgedraaide om je vingers bij af te likken :hearteyes:
j
juutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fulairyn zei:
Als je echt een goed voorgedraait jointje wilt roken moet je naar de wedren gaan, Zijn echt voorgedraaide om je vingers bij af te likken :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dit is nog eens een tip! fiets er dagelijks langs! :rock:
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ghehe, zit daar in de buurt op school, vaak in tussenuurtje even langs :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."