Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe te puren?

hoe te puren?

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie zegt dat wiet niet brandt... gewoon doorsmoken!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan je wiet gewoon in je vloeitje stoppen en tipje d'r bij en rollen, stampen en roken dat ding!
Of je moet een nog niet goed gedroogd eigenteeltje hebben...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
goede eigenkweek is vaak beter gedroogd dan het gros van de (crappy) shopwiet..

Maargoed, puur brandt over het algemeen prima, al is goed grinden wel een pre, en goed gedroogde wiet dus. Ook niet te hard 'aanstampen'.
Ik rook vrijwel alleen maar puur, soms moet je hem een keer extra aansteken, big deal.. beter dat dan mezelf vergiftigen met nicotine.
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus even eerst goed door de cruncher malen...
In het begin gewoon wat extra aansteken

*EDIT: juist ergens tegengekomen dat het beter is om binnenste buiten te draaien???
Je wordt higher en minder stoned
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#5
maxrelax07 zei:
*EDIT: juist ergens tegengekomen dat het beter is om binnenste buiten te draaien???
Klik om te vergroten...

probeer het eens...

als je insideout rookt rook je minder papier = lekkerder
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed grinden!! :stoned:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
BlackRobBlunt zei:
Wie zegt dat wiet niet brandt... gewoon doorsmoken!
Klik om te vergroten...
inderdaad :tearsofjoy: waarom noemen ze het anders oproken
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#8
kleine rizla rood, en dan de veruimelde wiet erin doen , niet zoveel bij de uiteinden.
iets natmaken bij het aan steekpunt
aansteekpunt moet smal zijn , of op z'n minst plat
de jointmoet langzaam aan gaan
dan zal de hars van het begin wat door de joint trekken , en de wiet langzaam opwarmen = zwaar smaakvol.

eigenlijk draai je gewoon een shagje , maar dan met wiet

rook netjes en schoon , en je zult zien dat je geen tip nodig hebt

maak desnoods de hele joint nat door em - sorry dat ik et zo zeg- te pijpen..- vol in je muil doen , en aan steeken als je em er were uit hebt
eenmaal een paar sucks verder , als de joint op temperatuur is , zal je merken dat deze langzamer brandt dan tabak , en niet direct dooft.
bij het uiteinde is de smaak beter dan met tip
niet te strak draaien, maar een gouden middenweg vinden.
v
vandamperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kan natuurlijk ook altijd verdampen...

Niets zo puur en lekker als verdampen...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik lees hier elke keer: pureren :grin:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb liefer niet dat mn wiet brand,,,,als het lekker smeult is het goed :wink:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#12
pinheadlarry zei:
ik heb liefer niet dat mn wiet brand,,,,als het lekker smeult is het goed :wink:
Klik om te vergroten...

hahaha
Zo'n dikke vlam op je joint.
Dat is nog eens een mooie manier om je neushaar bij te werken :P
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Een vriend waarmee ik blow (en ook gratis de weed dus krijg :grin: ) draait altijd
3/4e van een sigaret tabak erin omdat hij zegt dat weed niet brant.
Nuja tabak stinkt, Weed is :hearteyes:
Volgens hem kan je alleen puur in Blunt draaien (alhoewel hij toch wat tabak erbij doet om hem te laten beginnen branden)
Iemand die mij in de kunst der puur draaien kan introduceren?

Even offtopic: welke smaak van :hearteyes: Blunt :hearteyes: vinden jullie het best

:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."