#1
Wie zegt dat wiet niet brandt... gewoon doorsmoken!
maxrelax07 zei:*EDIT: juist ergens tegengekomen dat het beter is om binnenste buiten te draaien???

inderdaadBlackRobBlunt zei:Wie zegt dat wiet niet brandt... gewoon doorsmoken!
pinheadlarry zei:ik heb liefer niet dat mn wiet brand,,,,als het lekker smeult is het goed![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."