Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie merkt dit ook?

Wie merkt dit ook?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het kan ook aan mij liggen en tussen mn oren zitten :P

Maarrrr... ik heb altijd het gevoel dat als je een hasjjoint draait met heel veel hasj erin. Dat je minder high wordt dan wanneer je een hasj jointje draait met een bepaalde hoeveelheid.

Alsof hasj de beste uitwerking heeft bij een bepaalde hoeveelheid zegmaar. Ben ik de enigste die dit meemaakt of zijn er mensen die dit ook wel merken?

Toen ik voor het eerst hasj rookte paar jaar geleden wist k bijv niet egt hoe je het draaien moest en gooide ik er altijd heel veel in. Daar werd ik minder high van als en normaal hasj jointje.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hm die ervaring heb ik zelf niet. Klinkt ook niet helemaal logisch vind ik.

Maar om even een voorbeeldje te gebruiken, ik had een blok hasj gekocht en op dat blokje zat een dikke reep vastgeplakt (door die sticky-icky hasj). Die eraf gepeuterd en helemaal op het begin van mijn jointje gelegd in een stonede bui. Toen ik hem op stook kwam er een ontzettend zware muur van rook binnen en ik was helemaal van het padje af. Mijn ervaringen zeggen dus ook van niet :grin:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#3
TrippyShit zei:
Het kan ook aan mij liggen en tussen mn oren zitten :P

Maarrrr... ik heb altijd het gevoel dat als je een hasjjoint draait met heel veel hasj erin. Dat je minder high wordt dan wanneer je een hasj jointje draait met een bepaalde hoeveelheid.

Alsof hasj de beste uitwerking heeft bij een bepaalde hoeveelheid zegmaar. Ben ik de enigste die dit meemaakt of zijn er mensen die dit ook wel merken?

Toen ik voor het eerst hasj rookte paar jaar geleden wist k bijv niet egt hoe je het draaien moest en gooide ik er altijd heel veel in. Daar werd ik minder high van als en normaal hasj jointje.
Klik om te vergroten...

heb ik soms met wiet, als ik in bed lig en ik rook een joint zit ik soms al goed stoned van die halve joint, als ik dan verder rook vermindert het effect :confused: ( is gelukkig bijna nooit zo )
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
wanneer ik een hasj jointje rook word ik meestal ook minder stoned! IK heb jaren enkel wiet gerookt en van wiet word ik altijd wel lam en relax , als ik nu hasj rook word ik wss eerder high dan stoned en denk ik dus wss ook dat ik minder onder invloed ben :tongueout: mischien ook een verklaring voor jou ?
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#5
herken dit ook ja, na lange tijd dagelijks puur gebruik kan ik wel vertellen dat het klopt
soms is minder beter :hearteyes:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
heb dit zelf ook ondervonden gooi er meestal te veel in omdat ik zow van hasj hou :hearteyes:
ben met wiet gestopt voor mezelf omdat ik me hersenen in leven wil houden :P
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#7
je kan makkelijker diep inhaleren als je een bescheiden hoeveelheid in een klein stickie rookt.
je stickie koelt tussen elke suck mooi een beetje af , waardoor de smaakt bij elke suck perfect is.
bij een grote joint ben je een deel hash kwijt omdat :
- je een stuk moet aansteken en in vlam opgaat
- je niet zo diep kan inhaleren- de rook is erg dik en zwaar
-er tussen elke suck door weinig afkoeling is van de joint , en de joint dus lekker hard door fikt- al die rook tussendoor zou in je longen moeten komen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."