ik had aan zee paar lijnen gesnoven, en kon niet stoppen met joints rollen omdat het zo lekker was voor mij
#2
Halloo smokerz,
Heeft hier iemand enige ervaring met combi wiet & cocaïne?
Is het gevaarlijk: niet aan te raden?
We wouden eerst een klein shotje coke snuiven en een anderhalf uurtje later 3-4 joints roken.
Thanxxx
#3
Ik heb het zelf nooit gecombineerd, maar zoals jij hierboven zegt dat je het wilt doen klinkt niet echt plezierig.
Als jij coke neemt, zit je na anderhalf uur in de fase dat je meer coke wilt, je je slap voelt en in weinig dingen meer zin hebt. Als je dan gaat blowen, vererger je denk ik het lome effect en denk ik niet dat je je veel beter gaat voelen.
Maargoed, ik heb dit nooit gecombineerd, dus zeker weten doe ik het niet.
#4
Misschien si dat juist de oplossing ?
Althans, ik verveel me juist absoluut niet meer na het blowen (het is dan ook een doder van verveling). Ik vind alles meestal heel leuk en interessant. Waar het me nuchter allemaal een worst zal wezen :P .
#5
Ik merk lichamelijk helemaal niets van blowen als ik coke heb gesnoven. Je proeft het wel enzo natuurlijk, maar stoned zal je niet worden zolang de coke nog werkt. Maar na anderhalf uur is de coke al uitgewerkt en zal die joint gewoon hetzelfde effect als normaal hebben.
#6
Blowen en bijnakken afwisselen... daar kan ik altijd zo vaag van worden
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.