Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscannabiscub 2008

cannabiscub 2008

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#1
niet gaan, naar amsterdam gaan naar een beroemde shop gaan, en daar de hele DAGJE wiet gaan roken........... :)
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey allen!

Ik denk er net aan dat het weer bijnda de cannabis cup is! (23-27 november!)
Graag zou ik hier heen gaan maar ik zit met enkele vragen...
Ik weet dat een judge-pass 250euro kost en dit vind ik een beetje veel.
Nu zou ik graag een weekendje naar amsterdam gaan met een 'bongo' dit is relatief goedkoop (ongeveer 140 euro voor een weekendje (hotel)) En dan zou ik vanuit daar graag een DAGJE naar de cannabis cub gaan ... maar gaat dit ? Hoe zit het dan met de inkom prijzen en dergelijke?

groetjes!
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Plimu zei:
niet gaan, naar amsterdam gaan naar een beroemde shop gaan, en daar de hele DAGJE wiet gaan roken........... :)
Klik om te vergroten...


En welke is die beroemde, en wat raad je aan daar te gaan roken :wink: ?
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#4
greenpower zei:
Plimu zei:
niet gaan, naar amsterdam gaan naar een beroemde shop gaan, en daar de hele DAGJE wiet gaan roken........... :)
Klik om te vergroten...


En welke is die beroemde, en wat raad je aan daar te gaan roken :wink: ?
Klik om te vergroten...

iets met ski op het eind, ik vond de naam op die van een wapen winkel lijken maar ben best vergeet achtig :P dus weet hem niet meer

ik raadt aan Crystal en Ak-47 te bestellen en pure blunts te draaien met 50 - 50 van deze wiet soorten, naar mijn mening de beste manier om ontzettend trippend van wiet te worden :grin:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#5
15 ofzo

ik weet het niet meer :flushed: (zo goed was de wiet haha)
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Plimu zei:
greenpower zei:
Plimu zei:
niet gaan, naar amsterdam gaan naar een beroemde shop gaan, en daar de hele DAGJE wiet gaan roken........... :)
Klik om te vergroten...


En welke is die beroemde, en wat raad je aan daar te gaan roken :wink: ?
Klik om te vergroten...

iets met ski op het eind, ik vond de naam op die van een wapen winkel lijken maar ben best vergeet achtig :P dus weet hem niet meer

ik raadt aan Crystal en Ak-47 te bestellen en pure blunts te draaien met 50 - 50 van deze wiet soorten, naar mijn mening de beste manier om ontzettend trippend van wiet te worden :grin:
Klik om te vergroten...

Hoeveel betaal je (ongeveer) per gram voor die wietjes?
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
is het ook :P

vet veel van gerookt in een acid trip, en der voor en der na en die dag ervoor en die dag ervoor.

goeie wiet is meestal duurder omdat het ook sterker is dus eigenlijk kost het net zo veel.
(of een klein beetje meer)
ik rook liever dure wiet omdat het lekker smaakt, me meer stoned maakt na de eerste joint, en super veel THC achter laat in mijn THC bakje van de grinder


maar ik weet wel zeker dat greenhouseseeds gaat winnen
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daar ben ik het zeker mee eens, smaak is zeer belangrijk zoniet het belangrijkst voor mij en denk ook voor anderen. Ik merk gewoon of ik rotzooi aan het roken ben of niet, ik word er minder of zelfs niet stoned van en het smaakt bagger. Daarom: dure wiet 4 life :stoned: :hearteyes: :mrgreen: :wink:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#9
net als, een maat draait een joint niet binnenstebuiten en ik zie dat niet (k zie geen reet in het donker) en ik neem een trek, hoef ik die joint niet meer :P
k ga niet aan een krant zitten lurken :P
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
mooi , maar nu heb ik eigelijk niet echt een antwoord op men vraagjes :tongueout:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#11
stevenkeuh zei:
mooi , maar nu heb ik eigelijk niet echt een antwoord op men vraagjes :tongueout:
Klik om te vergroten...

srry man, u kent het wel 2 stoners hebben elkaar gevonden als 2 verloren broers :grin: :tearsofjoy: .. niets aan te doen

ot: go greenhouseseeds !
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#12
Barney's heeft afgelopen jaar alle cups gekregen volgens mij, dus misschien zou je daar eens langs kunnen. :wink:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kigh zei:
Barney's heeft afgelopen jaar alle cups gekregen volgens mij, dus misschien zou je daar eens langs kunnen. :wink:
Klik om te vergroten...

volgends mij heeft greenhouseseeds alles gewonnen, al een hele tijd
maar ik kan er ook naast zitten
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#14
vraag van vandaag, hoe schrijft men cup?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een cub is een leeuwenpuppie.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Een cub is een leeuwenpuppie.
Klik om te vergroten...

hehe ik zag ook al dat ie dat verkeerd had getypt :P


maar :

Cub can refer to:
the young of certain large predatory animals such as bears, lions, wolves, and other big cats; analogous to a canine pup (also in some of the following meanings)

www.en.wikipedia.org
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Plimu zei:
Angramar Temenos zei:
Een cub is een leeuwenpuppie.
Klik om te vergroten...

hehe ik zag ook al dat ie dat verkeerd had getypt :P


maar :

Cub can refer to:
the young of certain large predatory animals such as bears, lions, wolves, and other big cats; analogous to a canine pup (also in some of the following meanings)

http://www.en.wikipedia.org
Klik om te vergroten...

'k weet dat het voor meerdere dieren telt, maar een leeuwenpup was het meest voor de hand liggend.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#18
Plimu zei:
Kigh zei:
Barney's heeft afgelopen jaar alle cups gekregen volgens mij, dus misschien zou je daar eens langs kunnen. :wink:
Klik om te vergroten...

volgends mij heeft greenhouseseeds alles gewonnen, al een hele tijd
maar ik kan er ook naast zitten
Klik om te vergroten...

Ik heb de documentaire gezien en als 't goed is heeft Barney's alle prijzen gekregen, met onder andere: g13 haze.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Plimu zei:
Angramar Temenos zei:
Een cub is een leeuwenpuppie.
Klik om te vergroten...

hehe ik zag ook al dat ie dat verkeerd had getypt :P


maar :

Cub can refer to:
the young of certain large predatory animals such as bears, lions, wolves, and other big cats; analogous to a canine pup (also in some of the following meanings)

http://www.en.wikipedia.org
Klik om te vergroten...

'k weet dat het voor meerdere dieren telt, maar een leeuwenpup was het meest voor de hand liggend.
Klik om te vergroten...

Niet om het een of ander maar meestal word daarmee een beren jong aangeduid volgens mij :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik had net (helemaal stoned) met een vriendin Animal planet en het hele programma ging over "lion cubs" =D.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."