Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaring met vaporizer (large)

Iemand ervaring met vaporizer (large)

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yoo drugieees,

Een tijdje terug kreeg ik de nieuwe large binnen,
hierin stond een mini vaporizer voor 55€.
Ik vraag me dus af of het niet gewoon een stuk rommel is dat als vaporizer verkocht wordt,
waarbij alles/niets vrij komt.

http://www.large-online.nl/bin/shop.php ... r&nurint=1

Iemand die hier meer over weet?

Grtz :openmouth:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zag 'm ook staan in de large joah, maar ik vrees dat het rommel is. Goede vaporizers zijn vaak duur. ik weet verder ook niks over deze
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Troep ja.. Een goede vaporizer kost geld, maar zie het als een investering in je gezondheid :)

Op http://vaporizer-info.com/nl/ staan wel wat vergelijkingen en meer info waar je mss wat aan hebt.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#4
te kleine buis als mondstuk - diameter zou beter groot kunnen zijn.
hiermee kan je geen fatsoenlijke suck nemen lijkt me.
het hitte element zou nog wel eens goed kunnen zijn.
kortom > wel kopen , en dan een goede glazen bong met breed mondstuk erbij regelen= prima setje. :sunglasses:
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn eerste vapourizer was ook zo'n goedkoop ding (Mini Blue). Het was echt een troepapparaat.

Sinds 2 jaar heb ik echter een Volcano. Serieus, als je een vapourizer wilt kopen, moet je die hebben. Dat ding is zo zuinig dat ik mijn geld er al uit heb. En mijn gezondheid zeker!
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afghaan-Gek zei:
te kleine buis als mondstuk - diameter zou beter groot kunnen zijn.
hiermee kan je geen fatsoenlijke suck nemen lijkt me.
het hitte element zou nog wel eens goed kunnen zijn.
kortom > wel kopen , en dan een goede glazen bong met breed mondstuk erbij regelen= prima setje. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

De vorige vapo die in de large (vapir digital air one) stond leek wel stukken beter.
Hij koste wel bijna 3 keer zoveel en had een stekker, maar volgens mij was hij stukken beter.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb de large ook binnen,,maar nog niet gezien.
ik had een eigen vaporizer gemaakt...klein, simpel, en hij werkt(e)
heb m een tijdje trug jammer genoeg van de trap af laten vallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."