Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuurPijpProblemen

PuurPijpProblemen

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
v
vwxy699Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Converse

A Converse shoes is an item of footwear. Converse shoess may vary from a simple flip-flop to a complex boot. Converse shoess may have high or low heels, although in western cultures, high heels are considered a women's style. Converse shoes materials include leather or canvas. Athletic Converse shoes soles may sometimes be made of rubber.
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mayan zei:
Tjah vanwaar de naam, kweetni.
Maar ik vind hasj puur roken niet echt aan te raden. Gewoon alleen al omdat he zo slecht ontbrandt. Wiet smeult lekker na, maar bij hasj is dat anders he.
Als dat vuur op je blokje uitgaat, dan begint het te smeulen en laat het rook na.

Daarom dat ik het op een duimspekker zet, in brand steek, glas erover en die damp inadem met een rietje. Maar euh, das maar zeldzaam dat ik dat doe hoor.
Ik smoor het liever allemaal in een joint.
Je zal zien dat het allemaal gemakkelijker gaat als je er wat wiet en/of tabak bij doet.
Kan ook evengoe passionflower of kattenkruid of eenders wat zijn he. Zelfs kruiden uit de kruidenkast.
Je moet gewoon zien dat er rondom de hasj genoeg ontbranding is om het smeulen aan te houden.
Klik om te vergroten...
of je neemt gewoon kleine stukje hasj, die je zo verbrand met een aansteker, doe dat al tijden zo, niets mis mee hoor :P
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat ik doe is van de hash een brokje pakken, 1 bij 1 milimeter en dan 5 bolletjes en dan 1 voor 1 roken in een puurpijp met screen. hoesten wordt minder en rookt lekker
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
TrippyShit zei:
Ondingen :openmouth:

Een goeie bong is echt geen onding. Das stukken relaxter dan een home-made waterpijp of een puurpijpje geloof me :P
Klik om te vergroten...

koop zon turkse habibi. (turkse waterpijp)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sarz zei:
Niks denk ik. Puurpijpjes zijn gewoon kut..
Klik om te vergroten...

Gelukkig is de eerstvolgende opmerking nog achterlijker dan het topic zelf.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vladderman zei:
@ Trippy; Bestaan er dat soort bongs? Haha, dan had ik een verkeerd beeld er van in mn hoofd. Dacht dat het altijd van die dingen waren waar je je joint insteekt. Ah well!
Klik om te vergroten...

Ja, dat zijn dus de pruldingen. Een echte bong is relaxt.

gNuxx zei:
TrippyShit zei:
Ondingen :openmouth:

Een goeie bong is echt geen onding. Das stukken relaxter dan een home-made waterpijp of een puurpijpje geloof me :P
Klik om te vergroten...

koop zon turkse habibi. (turkse waterpijp)
Klik om te vergroten...

Ja, een vriend van me heeft er zo een. Vaaak hasj en wiet in gerookt :stoned:
Die zijn ook echt relaxt, je hele longen vol+lekker smaakje :grin:
P
PsycheheerlijkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat ik een hele slechte roller ben (en niet zo van tabak houd,yech) besloot ik laatst maar eens zo'n goedkoop amsterdamtouristen pijpje te kopen. Savonds ik dat ding uit proberen. Klein brokje pollumhasj erin, aansteken en flink hijsen.
Afgezien van een aardige hoestbui gebeurde er niks! Hasj werd wel snel roodgloeiend.

Wat deed ik verkeerd?!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."