#1
Ik heb het een poosje gerookt. De smaak is heerlijk.
Het effect is echt wel heftiger, en verslavender was het voor mij ook wel ofzo. Ik draaide die tijd meestal combi jointjes, een normale hoeveelheid hash (1/4g) erin, minimale hoeveelheid shag en 1/20g olie ongeveer. Daarvan rookte ik er een paar per dag, en ik was de hele dag half knock out.
Ik raak het dus maar niet meer aan, het is TE lekker![:)]()
Het effect is echt wel heftiger, en verslavender was het voor mij ook wel ofzo. Ik draaide die tijd meestal combi jointjes, een normale hoeveelheid hash (1/4g) erin, minimale hoeveelheid shag en 1/20g olie ongeveer. Daarvan rookte ik er een paar per dag, en ik was de hele dag half knock out.
Ik raak het dus maar niet meer aan, het is TE lekker