#1
Iedere avond voordatb ik ga slapen neem ik een jointje, anders kom ik simpelweg gewoon niet in slaap? Meer mensen hier last van?
Peace
Peace


*.exe zei:[ Enne, post nr. 200 partypeople! Hyperdepyp! ]
Het verbaasd me dat je er nog geen topic over bent begonnen net als koxbox.DailySmoker zei:Iedere avond voordatb ik ga slapen neem ik een jointje, anders kom ik simpelweg gewoon niet in slaap? Meer mensen hier last van?
Peace![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."