Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlecht slapen zonder joint

Slecht slapen zonder joint

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iedere avond voordatb ik ga slapen neem ik een jointje, anders kom ik simpelweg gewoon niet in slaap? Meer mensen hier last van?

Peace :stoned:
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent verslaafd dus. Waarom stop je niet? Geloof me, het is in zo'n geval beter.

[ Enne, post nr. 200 partypeople! Hyperdepyp! ]
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had het vroeger ook, tis kut. Gewoon niet meer doen, en het komt vanzelf weer goed. Stoned slapen is sowieso kut, je word wakker met een duffe kop en je droomt niet meer. Althans ik niet. :P


*.exe zei:
[ Enne, post nr. 200 partypeople! Hyperdepyp! ]
Klik om te vergroten...
:rolleyes: Het verbaasd me dat je er nog geen topic over bent begonnen net als koxbox.
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom zou ik? Had je dat verwacht dan van mij? Was slechts een zouteloze opmerking.

OT: Gaat idd vanzelf over na het stoppen, kan na enkele dagen al zo zijn.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#5
DailySmoker zei:
Iedere avond voordatb ik ga slapen neem ik een jointje, anders kom ik simpelweg gewoon niet in slaap? Meer mensen hier last van?

Peace :stoned:
Klik om te vergroten...

Als je je naam eer aan doet, dan kan het wel eens zo zijn dat je dan moeilijk in slaap kan komen zonder pot. Ik zelf smoke al 5 jaar fulltime, niet onder werktijd maar wel die-hard in mijn vrije tijd en niet perse 1 voor het slapen zoals sommigen het daarvoor nemen. Er zijn wel eens dagen geweest dat ik niks op een dag heb lopen roken, ik val gewoon in slaap en doe mijn shit, met of zonder da sweet ganja :mrgreen:
Denk dat het bij sommigen erin is gepraat.... van: "ik kan niet in slaap vallen zonder joint"
Zeg maar een soort placebo effect :wink:
Waar ik eerder last van heb als ik niks smoke is dat ik aan het zweten ben als ik slaap, mwah ik zie het als een slap afkickverschijnsel :tearsofjoy:

Puff on :stoned:
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#6
nouja.. helemaal placebo kan het niet zijn omdat het gewoon wel duidelijk lijkt dat er sprake is van een bepaalde rebound, kijk bv naar droomintensiteit. Ook ik rook lange tijd dagelijks. Vroeger kon ik wel eens lastig in slaap komen, tegenwoordig heb ik nergens meer last van.

Als je blowt met de verwachting dat je het als slaapmiddel nodig hebt, dan creeer je met je verwachting ook een beetje die noodzaak.

er is echter wel een oplossing voor de dagen dat het je echt dwars zit.. koop in een willekeurige drogist melatonine. dat zijn hele kleine tabletjes waarvan je er tussen de 1 en 50 per keer zonder problemen van kunt innemen. In gevallen dat ik het absoluut nodig vind neem ik iig een stuk of 20. (er zijn als het goed is iig 2 soorten.. de ene soort heeft veel en de andere soort geen hulpmiddelen. Omdat je er misschien veel van zou gaan nemen is het verstandig het potje met weinig tot geen hulpmiddelen te kopen)
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb er ook wel last van.
De enige oplossing is natuurlijk stoppen, maar de eerste tijd is het best vervelend.
Een andere manier is ( bij mij helpt het) je hoofd compleet leeg maken.
Zodra je begint te denken : ik kan niet slapen is het voorbij en lig je gegarandeerd heel de nacht te staren.

Zijn er nog blowers die hevige dromen hebben tijdens het "snoozen" van je wekker?
Ik merk dan dat men dromen zeer intens zijn...

peace :stoned:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
jah, heb ik ook wel,
is best kut maar toch proberen te gaan slapen zonder joint.
Dit gaat wat langzamer maar is beter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."