Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseffect bij heel hoge doseringen

effect bij heel hoge doseringen

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eigenlijk heb ik meer dingen te vragen over hoge doseringen:

De eerste:
Ik heb eens gehad dat, nadat ik heel veel gebruikt had (vaporiser), ik niks meer vloeiend zag, maar om de seconde momentopname. en alles duurde superlang, maar dat heb i kaltijd. nou vroeg ik me af, is iemand bekend bij dat verschijnsel van 1 fps na wiet? :tongueout:

de tweede:
Ik ben eens van plan met een vriend de hele dag high te blijven en een beetje rond te lopen en bepaalde plaatsen te bezoeken. nou vroeg ik me af: hoe groot is de kans dat we halverwegen op een bankje in slaap vallen? ik gebruik zelf puur. dat wil ik weten zodat ik weet of ik eventueel moet overwegen bepaalde waardevolle spullen niet mee te nemen.

derde:
nu ik toch post plaats ik deze erbij:
op erowid staat voor 'hoge dosering' 3/30 gram wiet. dat is 0.1 gram. ik gebruik zo'n 0.3-0.5 gram bij wiet van 10 euro per gram. gebruik ik nou altijd kapot veel?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
1. Nee, nooit last van gehad.

2. Ik heb wel perioden gehad dat ik 2 - 3 gram per dag rookte. Er gebeurde niks speciaals hoor, tenzij je lui zijn, nergens zin in hebben en meerdere keren per dag in slaap vallen leuk vindt natuurlijk.

3. Elke dag blowen is sowieso veel.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
1. Alleen in combinatie met alcohol maar dan was de alcohol in de meerderheid

2. Doen! Op verschillende chille plekjes een jointje roken is leuk om te doen.

3. 0.3 - 0.5, is best veel als je kijkt dat je 10 euro betaalt voor een gram zal het best
sterke wiet zijn. Als je dan ook nog bijna de helft (lijkt me niet dat je precies 1 gram krijgt)
ervan in 1 joint stopt.

Ik weet natuurlijk niet hoe snel je deze oprookt en hoeveel ervan. Maarja, je weet zelf wel wat het beste is toch? :smoke:
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe niet dagelijks :wink: best zelden zelfs.
ik had die ene keer niet met alcohol gecombineerd. grappig ;P
ik ben ook nog benieuwd naar meer ervaringen met heel veel wiet :)
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dat ook wel eens gehad dat alles in "schokjes" lijkt te gaan. Ik had 1 joint in redelijk tempo opgerookt, en was wel lekker stoned. Na ongeveer 10 minuutjes viel het me op, dat de realiteit in kleine plakjes kwam (wat jij zegt met je 1 fps verschijnsel). Ik vond het opzich wel grappig.

Over de hele dag high blijven: Ik weet niet of je wel eens spacecake hebt gegeten. Toen ik dat voor de eerste keer at, at ik het rond 12 uur 's middags (op Koninginnedag) en heb ik de hele middag door de stad gelopen. Tegen een uurtje of 5/6 was ik nog steeds best high, maar ik begon toen al te denken van "het is nu wel weer leuk geweest". Dus ik denk niet dat de hele dag high blijven leuk is.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat het is met hoge dosiringen wiet, als je blowt zit je op een gegeven moment op zo'n punt dat je denkt, nu moet ik echt niet meer nemen!

Als je het oraal inneemt duurt het een poos eer dat het effect op komt maar oraal kan je veel meer handelen.. + je bent veel langer stoned + het efffect is sterker door hogere mogenlijke dosiringen.

je fps blik heb ik nog nooit gehad van het roken van wiet, maar bij het eten heb ik het bijna altijd bij het op zetten van de cake.. maar het is toch wel heel verschillend gevoel en het brengt natuurlijk wat risico's mee. ( hoe sterk is je cake, en het bijnemen waneer je niets merkt risico).
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#7
't zit 'm niet in het in een keer doorgaan zo lang je volhoudt, maar heel lange tijd op een bepaald niveau van high zijn blijven. zeg 10 uur langer dan normaal. dat bedoel ik vooral met hoge dosering.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."