wat vinden jullie van het idee dat de overheid de coffeeshops willen sluiten??
Wat denken jullie dat de gevolgen zijn?
#2
geen goed idee van de overheid.
Ik weet zeker dat er dan zo'n groot illegaal circuit komt en dan word de onderwereld weer groter en sterker, rijker, Dan komen er waarschijnlijk gang's. Dan word het gewoon little america hier
#3
Volgens mij wilt de overheid de coffeeshops niet in het algemeen sluiten. Alleen de shops die op een bepaalde afstand (500 m. ofzo?) van middelbare en lagere scholen liggen.
Toch is het een slecht plan om teveel coffeeshops te laten sluiten. Nu er geen shop meer is in Spijkenisse komen er veel meer dealers op straat. Wiet wordt overal aangeboden en je ziet steeds meer concurrentie. Dan kan je beter een coffeeshop hebben die alles aanbiedt. Dat is voor de gebruikers makkelijker en voor de overheid beter te controleren.
#4
ik beloof al vast aan de heren van de politiek dat ik er echt niet minder op ga blowen.
#5
alle coffeeshops zijn in 10 jaar dicht ...
#6
Vrees ook het ergste, hoewel ik denk dat Amsterdam altijd ( of iig langer dan de rest van nederland) de shops open houd. ( is nog altijd de keuze aan de gemeente of ze dicht gaan of niet).
Maar Amsterdam zou anders veel te veel inkomsten mislopen denk ik.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.