Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoffeeshops sluiten

coffeeshops sluiten

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
m&mLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat vinden jullie van het idee dat de overheid de coffeeshops willen sluiten?? :(
Wat denken jullie dat de gevolgen zijn?
:stoned:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#2
geen goed idee van de overheid.
Ik weet zeker dat er dan zo'n groot illegaal circuit komt en dan word de onderwereld weer groter en sterker, rijker, Dan komen er waarschijnlijk gang's. Dan word het gewoon little america hier
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij wilt de overheid de coffeeshops niet in het algemeen sluiten. Alleen de shops die op een bepaalde afstand (500 m. ofzo?) van middelbare en lagere scholen liggen.

Toch is het een slecht plan om teveel coffeeshops te laten sluiten. Nu er geen shop meer is in Spijkenisse komen er veel meer dealers op straat. Wiet wordt overal aangeboden en je ziet steeds meer concurrentie. Dan kan je beter een coffeeshop hebben die alles aanbiedt. Dat is voor de gebruikers makkelijker en voor de overheid beter te controleren.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik beloof al vast aan de heren van de politiek dat ik er echt niet minder op ga blowen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
alle coffeeshops zijn in 10 jaar dicht ...

:wave:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrees ook het ergste, hoewel ik denk dat Amsterdam altijd ( of iig langer dan de rest van nederland) de shops open houd. ( is nog altijd de keuze aan de gemeente of ze dicht gaan of niet).

Maar Amsterdam zou anders veel te veel inkomsten mislopen denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."