#1
Hallo,
Ik had een tijd lang niet meer geblowed, en het leek mij wel een keer weer leuk om het te doen.
Dus ik heb het gister avond weer es gedaan, maar het liep helemaal uit de hand.
ik zat op de fiets en mijn mond werd zo droog dat me hele mond pijn deed en een zuizend gevoel gaf in me hoofd. het droge gevoel ging steeds verder naar beneden. en toen het in mijn keel zat kreeg ik geen lucht meer. dus ik raakte in paniek en heb bij mensen aangebeld en gevraagd om water. daarna hebben vrienden van mij iemand gebelt die water mee moest nemen. maar het zuizende en uitdrogende gevoel ging steeds verder naar beneden, en ik had ontzettende last van mijn hart, longen alles. na een tijdje voelde ik het door mijn hele lichaam. ik was zo bang dat ik het niet zou halen. ik had ondertussen al 4 van die dikke cola flessen met water leeg. en het zakte weer wat af. ik heb even binnen gezeten bij die vrienden. maar zodra ik weer naar buiten ging begon het allemaal weer opnieuw!, en opnieuw zat ik weer in de angstaanval. ik heb de hele tijd niks anders gedaan dan water gedronken en rustig gezeten.. het werd naa een tijdje steeds minder, en voelde het op het eind nog maar een beetje. maar het voelde allemaal zo echt!. en iedereen zei dat het door het blowen kwam. ze zeiden ook dat er Hees door zat? geen idee..wat dat precies is. maar ik dacht in ieder geval nog steeds dat het gewoon echt helemaal fout was. gelukkig ben ik thuis gekomen en ben ik op bed gegaan, met veel water naast mijn bed. aangezien ik aldoor nog steeds een droog gevoel had, en geen speeksel in mijn mond kreeg. maar het is nu de volgende ochtend en ik ben nog steeds wat benauwd en heb hoofdpijn.
Weet iemand misschien wat dit was? en of het iets echts kan zijn? dat ik gewoon uitgedroogd was en het door mijn hele lichaam hoorde bonzen, en zuizen? of dat het gewoon echt een angst aanval was en er niks echt is gebeurd?
Ik maak me er nog steeds druk om, ben namelijk ook wat astmatisch.
Graag reactie?![:flushed:]()
Ik had een tijd lang niet meer geblowed, en het leek mij wel een keer weer leuk om het te doen.
Dus ik heb het gister avond weer es gedaan, maar het liep helemaal uit de hand.
ik zat op de fiets en mijn mond werd zo droog dat me hele mond pijn deed en een zuizend gevoel gaf in me hoofd. het droge gevoel ging steeds verder naar beneden. en toen het in mijn keel zat kreeg ik geen lucht meer. dus ik raakte in paniek en heb bij mensen aangebeld en gevraagd om water. daarna hebben vrienden van mij iemand gebelt die water mee moest nemen. maar het zuizende en uitdrogende gevoel ging steeds verder naar beneden, en ik had ontzettende last van mijn hart, longen alles. na een tijdje voelde ik het door mijn hele lichaam. ik was zo bang dat ik het niet zou halen. ik had ondertussen al 4 van die dikke cola flessen met water leeg. en het zakte weer wat af. ik heb even binnen gezeten bij die vrienden. maar zodra ik weer naar buiten ging begon het allemaal weer opnieuw!, en opnieuw zat ik weer in de angstaanval. ik heb de hele tijd niks anders gedaan dan water gedronken en rustig gezeten.. het werd naa een tijdje steeds minder, en voelde het op het eind nog maar een beetje. maar het voelde allemaal zo echt!. en iedereen zei dat het door het blowen kwam. ze zeiden ook dat er Hees door zat? geen idee..wat dat precies is. maar ik dacht in ieder geval nog steeds dat het gewoon echt helemaal fout was. gelukkig ben ik thuis gekomen en ben ik op bed gegaan, met veel water naast mijn bed. aangezien ik aldoor nog steeds een droog gevoel had, en geen speeksel in mijn mond kreeg. maar het is nu de volgende ochtend en ik ben nog steeds wat benauwd en heb hoofdpijn.
Weet iemand misschien wat dit was? en of het iets echts kan zijn? dat ik gewoon uitgedroogd was en het door mijn hele lichaam hoorde bonzen, en zuizen? of dat het gewoon echt een angst aanval was en er niks echt is gebeurd?
Ik maak me er nog steeds druk om, ben namelijk ook wat astmatisch.
Graag reactie?
.