Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsangstaanval? of echt?

angstaanval? of echt?

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
M.eggeladieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik had een tijd lang niet meer geblowed, en het leek mij wel een keer weer leuk om het te doen.
Dus ik heb het gister avond weer es gedaan, maar het liep helemaal uit de hand.
ik zat op de fiets en mijn mond werd zo droog dat me hele mond pijn deed en een zuizend gevoel gaf in me hoofd. het droge gevoel ging steeds verder naar beneden. en toen het in mijn keel zat kreeg ik geen lucht meer. dus ik raakte in paniek en heb bij mensen aangebeld en gevraagd om water. daarna hebben vrienden van mij iemand gebelt die water mee moest nemen. maar het zuizende en uitdrogende gevoel ging steeds verder naar beneden, en ik had ontzettende last van mijn hart, longen alles. na een tijdje voelde ik het door mijn hele lichaam. ik was zo bang dat ik het niet zou halen. ik had ondertussen al 4 van die dikke cola flessen met water leeg. en het zakte weer wat af. ik heb even binnen gezeten bij die vrienden. maar zodra ik weer naar buiten ging begon het allemaal weer opnieuw!, en opnieuw zat ik weer in de angstaanval. ik heb de hele tijd niks anders gedaan dan water gedronken en rustig gezeten.. het werd naa een tijdje steeds minder, en voelde het op het eind nog maar een beetje. maar het voelde allemaal zo echt!. en iedereen zei dat het door het blowen kwam. ze zeiden ook dat er Hees door zat? geen idee..wat dat precies is. maar ik dacht in ieder geval nog steeds dat het gewoon echt helemaal fout was. gelukkig ben ik thuis gekomen en ben ik op bed gegaan, met veel water naast mijn bed. aangezien ik aldoor nog steeds een droog gevoel had, en geen speeksel in mijn mond kreeg. maar het is nu de volgende ochtend en ik ben nog steeds wat benauwd en heb hoofdpijn.

Weet iemand misschien wat dit was? en of het iets echts kan zijn? dat ik gewoon uitgedroogd was en het door mijn hele lichaam hoorde bonzen, en zuizen? of dat het gewoon echt een angst aanval was en er niks echt is gebeurd?

Ik maak me er nog steeds druk om, ben namelijk ook wat astmatisch.

Graag reactie? :flushed:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bedoelt Haze, niet hees. Dat is gewoon een soort wiet, een heel goed soort :stoned: .
Voor de rest, just go with the flow, laat je jezelf niet gekmaken en relax.

Met asma blowen is imho niet zo verstandig denk ik. Dit is denk ik een gevalletje "overleg met de huisarts"
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tsja, ik denk dat je gewoon te veel hebt geblowed. Je gaat er echt niet dood aan hoor, maak je geen zorgen. Ik heb ook asthma en ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt, is niet leuk maar je overleeft t wel =)
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ook meegemaakt vorige week , ik had al 4maand nieks meer geblowt ..Vorige week half sigaartj gerookt , ik kreeg ook geen adem meer en mn hart deed ook niet normaal daarmee dat angstige gevoel , gewoon rustig blijven tot het overgaat is het beste dat je kan doen .. greetz.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ik heb gemerkt is dat water een slechte dorstlesser is. Om het lomp te zeggen: als ik veel water drink krijg ik een droge bek. Neem een zuurtje (of ander soort snoep), daardoor begint je speeksel productie op gang te komen en dat werkt beter dan water erin gieten. Je hebt genoeg vocht in je lichaam, gooi er niet per se meer bij, maar maak gebruik van hetgeen je hebt.

En als je dan iets wil drinken, kies dan iets anders dan water. Melk vind ik een goede dorstlesser, cola ook. In ieder geval iets met een smaakje dat minder 'plat' aanvoelt dan water.

Succes!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zie dat deze tip nog niet gegeven is dus ik zal hem maar geven.

Als ik jou was zou ik deze drug maar niet meer gebruiken om dit soort situaties in het vervolg te voorkomen. :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen paniek, je stond niet op het punt om dood te gaan. Je had een flinke angst aanval te pakken :wink:
M
M.eggeladieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke, nou gelukkig maar dan!,
Vond het echt zoo eng! had het echt nog nooit eerder zo gehad.
Maar bedankt voor de tips,voel me een stuk zekerder dat er niet cht wat met me aan de hand was. ik denk dat ik de volgende keer eerst maar es vraag wat er allemaal in zit haha, en even kijken of ik het nog wel weer doe, aangezien het niet zo slim is als ik astma heb. en het er nog wel erger door is geworden.

Xx
r
rararaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dezelfde klachten,
Ik blow al meer dan 10 jaar zonder klachten.
Maar sinds een paar maanden krijg ik last van mn ademhaling en die droge keel indd
dat is al sinds de laatste 3x terwijl ik maar een paar trekjes heb genomen!

Weet iemand waardoor de angstaanvallen getriggerd worden?
want ik heb de laatste keren niet veel gerookt.

:(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."