#1
Zijn heeel moeilijk te krijgen, je moet eerst vriendjes zijn met de blazers, in canada, voordat je er uberhaupt een mag kopen.
zie www.tokecity.com
zie www.tokecity.com
Acetyllysergic zei:Kostprijs zal wel ook de hoogte in stijgen![]()
Nog een vraagje:
Stel je verhit een glas, hoe kan je het na een tijdje nog vast houden met die warmte?
DrippTone zei:Ik ken een andere methode. Een glas, een bierfiltje en een naald. Je steekt de naald door het bier filtje, prikt het brokje hash aan de naald. Dan steek je die aan en laat je hem opbranden in het glas, met het bierfiltje zorg je dat je dus geen rook verspilt. Je kunt makkelijk het bier filtje een klein stukje opzij schuiven en zo de rook uit het glas hijsen. Dit werkt trouwens niet met alle hash, de een brand wel zelf en de ander niet.
DrippTone zei:Hehe, ouwe rommel die omhoog gehaald word. Heb die methode van me ouwe gitaar leraar geleerd. Toffe gast en kon ook spelen als de beste. Maargoed.
Met hasjolie gaat je dit niet lukken, iig niet op die manier.
Ik rook zelf zo nu en dan hasj olie, lekker goedje. wat ik soms doe is een klein stukje wiet of hasj in smeren met het spulletje en dan in de puur/waterpijp. Denk dat als je het wil vappen dat je het ook zo kunt proberen.
Succes en laat ff weten hoe het is gelukt.
DrippTone zei:Maar dat is dus niet vappen he. Dan steek je het gewoon in de fik, dus dan heb je rook en geen vapor. Of wou je het glas verhitten? :P Misschien dat dat ook werkt, geen idee. Tis wel een leuke manier voor als je dus geen puurpijpje hebt.
Saind zei:Glas, alufolie eroverheen en olie onderin
Als je dan een vlam eronder houdt zou het moeten verdampen, je kunt hijsen door bijvoorbeeld een buisje door het folie heen te duwen.

De methode is, je steekt de hasj in brand. En die laat je opbranden in het glas, en die rook inhaleer je. Wilde jij een waxine onder in het glas doen ofzo? Die rook zou ik niet willen in ademen. Maargoed, het is een methode om een puur pijpje te vervangen, je kunt die methode gebruiken als je toevallig een naald en een brok hasj hebt en je in de kroeg zit.Acetyllysergic zei:DrippTone zei:Maar dat is dus niet vappen he. Dan steek je het gewoon in de fik, dus dan heb je rook en geen vapor. Of wou je het glas verhitten? :P Misschien dat dat ook werkt, geen idee. Tis wel een leuke manier voor als je dus geen puurpijpje hebt.
Ik dacht omdat de hasj niet onmiddellijk in contact met de vlam kwam dat het om vappen ging.
Acetyllysergic zei:Saind zei:Glas, alufolie eroverheen en olie onderin
Als je dan een vlam eronder houdt zou het moeten verdampen, je kunt hijsen door bijvoorbeeld een buisje door het folie heen te duwen.
Ik ben geen voorstander van aluminiumfolie![]()
Vandaag post ik nog een foto met het glas zonder hasj![]()
TrippyShit zei:Eigenlijk moet je een klein bakje of plaatje metaal-achtig iets hebben. Als je het daar op legt en kan verhitten ofzo? Maar ik vind het een gek idee om het zo te doen. UIt een glas hijsen. Met een rietje ofzo :P Koop dan gewoon iets ofzo. Vind het beetje skunkie-style

3970 zei:Voor hasholie bestaan speciale glazen pijpjes, het plaatje is van titanium, dat verhit je met een brander, daarna een druppel olie op het hete plaatje, en dat kantel je dan onder de "snorkel". En zo kun je dan pure olie roken.
Of vaporizen hetzelfde effect heeft weet ik niet, misschien dat de olie dan niet heet genoeg wordt?
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."