Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHash Olie vaporizen

Hash Olie vaporizen

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SaindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn heeel moeilijk te krijgen, je moet eerst vriendjes zijn met de blazers, in canada, voordat je er uberhaupt een mag kopen.
zie www.tokecity.com
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kostprijs zal wel ook de hoogte in stijgen :(

Nog een vraagje:
Stel je verhit een glas, hoe kan je het na een tijdje nog vast houden met die warmte?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Acetyllysergic zei:
Kostprijs zal wel ook de hoogte in stijgen :(

Nog een vraagje:
Stel je verhit een glas, hoe kan je het na een tijdje nog vast houden met die warmte?
Klik om te vergroten...

Tangetje, of ijzerdraadje eromheen binden. en die vasthouden
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb geen vaporizer...
Nu wil ik wel eens wat hash olie (een druppeltje :grin: ) vappen.
Even wat oude topics doorlezen en ik kwam het volgende tegen:
DrippTone zei:
Ik ken een andere methode. Een glas, een bierfiltje en een naald. Je steekt de naald door het bier filtje, prikt het brokje hash aan de naald. Dan steek je die aan en laat je hem opbranden in het glas, met het bierfiltje zorg je dat je dus geen rook verspilt. Je kunt makkelijk het bier filtje een klein stukje opzij schuiven en zo de rook uit het glas hijsen. Dit werkt trouwens niet met alle hash, de een brand wel zelf en de ander niet.
Klik om te vergroten...

Ik zou deze gaan gebruiken om mijn hash olie te vaporizen. Misschien ga ik ook nog een systeem uitdokteren om het door water te laten gaan, om alles nog wat te koelen alvorens door de THC neergeknald te worden.

Iemand enig idee of dit kan werken ? (tips zijn altijd welkom)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb nog nooit beschikking gehad over hasj-olie maar aangezien bovengenoemde methode alleen werkt bij hasj die goed en lang blijft smeulen ( dus dunne hasj of wiet werkt al niet eens) lijkt het me niet dat het met de olie wel gaat werken.

Misschien als je een (stukje) vloei laat drenken in de olie en daarna het vloeitje verbrand..
En door het water halen lijkt me ook zeer lastig..

Zowiso, deze manier is gewoon hetzelfde als roken en is absoluut niet vaporizen...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe, ouwe rommel die omhoog gehaald word. Heb die methode van me ouwe gitaar leraar geleerd. Toffe gast en kon ook spelen als de beste. Maargoed.

Met hasjolie gaat je dit niet lukken, iig niet op die manier.

Ik rook zelf zo nu en dan hasj olie, lekker goedje. wat ik soms doe is een klein stukje wiet of hasj in smeren met het spulletje en dan in de puur/waterpijp. Denk dat als je het wil vappen dat je het ook zo kunt proberen.

Succes en laat ff weten hoe het is gelukt.
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
Hehe, ouwe rommel die omhoog gehaald word. Heb die methode van me ouwe gitaar leraar geleerd. Toffe gast en kon ook spelen als de beste. Maargoed.

Met hasjolie gaat je dit niet lukken, iig niet op die manier.

Ik rook zelf zo nu en dan hasj olie, lekker goedje. wat ik soms doe is een klein stukje wiet of hasj in smeren met het spulletje en dan in de puur/waterpijp. Denk dat als je het wil vappen dat je het ook zo kunt proberen.

Succes en laat ff weten hoe het is gelukt.
Klik om te vergroten...

Methode van je gitaarleraar met een brok hasj waar ik hash-olie op smeer, ga ik eens proberen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar dat is dus niet vappen he. Dan steek je het gewoon in de fik, dus dan heb je rook en geen vapor. Of wou je het glas verhitten? :P Misschien dat dat ook werkt, geen idee. Tis wel een leuke manier voor als je dus geen puurpijpje hebt.
S
SaindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Glas, alufolie eroverheen en olie onderin
Als je dan een vlam eronder houdt zou het moeten verdampen, je kunt hijsen door bijvoorbeeld een buisje door het folie heen te duwen.
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
Maar dat is dus niet vappen he. Dan steek je het gewoon in de fik, dus dan heb je rook en geen vapor. Of wou je het glas verhitten? :P Misschien dat dat ook werkt, geen idee. Tis wel een leuke manier voor als je dus geen puurpijpje hebt.
Klik om te vergroten...

Ik dacht omdat de hasj niet onmiddellijk in contact met de vlam kwam dat het om vappen ging.

Saind zei:
Glas, alufolie eroverheen en olie onderin
Als je dan een vlam eronder houdt zou het moeten verdampen, je kunt hijsen door bijvoorbeeld een buisje door het folie heen te duwen.
Klik om te vergroten...

Ik ben geen voorstander van aluminiumfolie :wink:

Vandaag post ik nog een foto met het glas zonder hasj :wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Acetyllysergic zei:
DrippTone zei:
Maar dat is dus niet vappen he. Dan steek je het gewoon in de fik, dus dan heb je rook en geen vapor. Of wou je het glas verhitten? :P Misschien dat dat ook werkt, geen idee. Tis wel een leuke manier voor als je dus geen puurpijpje hebt.
Klik om te vergroten...

Ik dacht omdat de hasj niet onmiddellijk in contact met de vlam kwam dat het om vappen ging.
Klik om te vergroten...
De methode is, je steekt de hasj in brand. En die laat je opbranden in het glas, en die rook inhaleer je. Wilde jij een waxine onder in het glas doen ofzo? Die rook zou ik niet willen in ademen. Maargoed, het is een methode om een puur pijpje te vervangen, je kunt die methode gebruiken als je toevallig een naald en een brok hasj hebt en je in de kroeg zit. :stoned:

Acetyllysergic zei:
Saind zei:
Glas, alufolie eroverheen en olie onderin
Als je dan een vlam eronder houdt zou het moeten verdampen, je kunt hijsen door bijvoorbeeld een buisje door het folie heen te duwen.
Klik om te vergroten...

Ik ben geen voorstander van aluminiumfolie :wink:

Vandaag post ik nog een foto met het glas zonder hasj :wave:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat hij bedoelt alu folie niet om mee te chinezen maar de lucht af te sluiten. Zegmaar dat je in het glas op de bodem een druppel hasjolie doet en dan aan de bovenkant van het glas het lucht dicht afsluiten, als je dat maar niet met plastic doet kun je veel dingen gebruiken. En je houd een vlam aan de onderkant van het glas. Dus als je al alu zou gebruiken krijg je die alu dampen niet binnen. :wink:
S
SaindLid
01-01-2024, 00:00
#12
Precies :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eigenlijk moet je een klein bakje of plaatje metaal-achtig iets hebben. Als je het daar op legt en kan verhitten ofzo? Maar ik vind het een gek idee om het zo te doen. UIt een glas hijsen. Met een rietje ofzo :P Koop dan gewoon iets ofzo. Vind het beetje skunkie-style
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
TrippyShit zei:
Eigenlijk moet je een klein bakje of plaatje metaal-achtig iets hebben. Als je het daar op legt en kan verhitten ofzo? Maar ik vind het een gek idee om het zo te doen. UIt een glas hijsen. Met een rietje ofzo :P Koop dan gewoon iets ofzo. Vind het beetje skunkie-style
Klik om te vergroten...

Dude, elke poster in dit subforum is skunie style. :tearsofjoy: Zelf gemaakte waterpijpjes van een stopcontact en een blikje cola worden hier aanbeden. :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nah, door mij iig niet :P Bongs enzo zijn relaxt maar niet van blikjes cola..
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor hasholie bestaan speciale glazen pijpjes, het plaatje is van titanium, dat verhit je met een brander, daarna een druppel olie op het hete plaatje, en dat kantel je dan onder de "snorkel". En zo kun je dan pure olie roken.

Of vaporizen hetzelfde effect heeft weet ik niet, misschien dat de olie dan niet heet genoeg wordt?

D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
3970 zei:
Voor hasholie bestaan speciale glazen pijpjes, het plaatje is van titanium, dat verhit je met een brander, daarna een druppel olie op het hete plaatje, en dat kantel je dan onder de "snorkel". En zo kun je dan pure olie roken.

Of vaporizen hetzelfde effect heeft weet ik niet, misschien dat de olie dan niet heet genoeg wordt?

Klik om te vergroten...

Ohja die dingen, was dat al weer helemaal vergeten. Doen ze veel met BHO toch? Moet zelf ook nog eens zo eentje aanschaffen. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."