Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafkicken van de weed

afkicken van de weed

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
Jeany_dijkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Via dit forum ben ik op zoek naar mensen die al eens afgekickt zijn van de wiet.. mijn vriend is al zo'n 15 jaar verslaafd er aan.. en hij rookt erg veel per dag zo'n 6 jointjes.. Nu wil ik graag weten hoe je het makkelijkste kunt stoppen, en waar je het beste hulp kunt vinden.. Hoe je om moet gaan met een terug val enz...

Dus ik heb erg veel vragen, ik ben dus ook op zoek naar mensen die mij willen helpen met het beantwoorden van mijn vragen, en vooral naar mensen die gebruikt hebben en nu al een tijd clean zijn.

Groetjes jeany
s
scheetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey, dit is mijn eerste keer op dit forum. heb net wat rondgelezen. ben op zoek naar mensen met hetzelfde probleem. tot voor ik mijn man leerde kennen was ik nooit in contact gekomen met blowen en die toestanden. mijn man rookte af en toe eentje (tabak met wiet). hij weet dat ik het haat. en rookt als ik er niet ben, buiten, met zijn vrienden of na het werk. tegenwoordig rookt hij meer en meer. eerst was het een paar keer in de week. dan heeft hij 2weken slechts eentje gerookt. maar nu is het weer alle dagen een. die twee weken waren super. ik voelde me zo ontspannen en het ging perfect tussen ons. nu erger ik me steeds, want ik weet dat als hij thuis komt van zijn werk dat zijn ogen rood en waterig zullen zijn. het roken heeft een erg negatieve invloed op onze relatie. maar dat merkt hij blikbaar niet. hij vindt dat ik het maar moet begrijpen, accepteren en respecteren. hij bezorgt me zoveel stress. wie kan hier van meespreken?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben nu ietsje meer als 1 jaar n half gestopt
het ging niet zo moeilijk om te stoppen
ik vind zelf dat stoppen met sigaretten te roken moeilijker is , dat probeer ik al een jaar ofzo.
maar dat is ook omdat als je stopt met weed te roken , ga je sowieso meer sigaretten beginnen roken.
als je belangerijke vragen heb , stel ze maar :)

greetz. Endor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."