#1
DrippTone zei:Extisi zei:Stoned zijn is kut.
Je voelt je duf, lam, moe, lau en warrig.
Ik ben nog nooit high geweest, is dat fijn?![]()
Yes.High is gewoon lekker energiek en trippy en vrolijk.
En wat moet je doen om high te worden?
DrippTone zei:Extisi zei:Stoned zijn is kut.
Je voelt je duf, lam, moe, lau en warrig.
Ik ben nog nooit high geweest, is dat fijn?![]()
Yes.High is gewoon lekker energiek en trippy en vrolijk.
Extisi zei:Puur. In een pijpje ofzo ?
Nee, meen je niet?Acetyllysergic zei:Extisi zei:Puur. In een pijpje ofzo ?
Of een of andere spacecake (oraal) of rectale bereidingen pluggen...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."