#1
Niet verwacht dat die shop nog open zou gaan. 
Zat bij die shop in de buurt op de middelbare school, good old days. :P

Zat bij die shop in de buurt op de middelbare school, good old days. :P


ExceptionalInsight zei:Maakt het uit? Wat een kutshop was dat!
ik heb niet voor niets een standbeeld van hem in mijn kamer.Oom Klaas zei:Hij was gewoon geniaal, hippievogel was de verbeterde versie van hemzelf![]()
Green Spirit en het vervolg - Peter Belinfante
Op 5 juni a.s. is de gedwongen sluitingstermijn van de coffee-shop afgelopen en mag Green Spirit gewoon weer open.
Tijdens de vergadering van de commissie Algemene Zaken van 19 mei 2009 heeft de burgemeester gemeld dat de gedoogbeschikking voor de verkoop van soft-drugs door Green Spirit is ingetrokken. Dit gedogen wordt uit de exploitatievergunning gehaald en dit betekent dat er wel een "gewoon horecabedrijf" mag functioneren, maar dat er absoluut geen soft-drugs verkocht mogen worden.
Door de eigenaren zijn hiertegen zienswijzen ingediend. Deze worden bekeken en er zal nog op korte termijn een besluit genomen worden of het verbod op verkoop van soft-drugs in stand blijft.
De burgemeester heeft tevens besloten het coffeeshopbeleid te bevriezen ter voorkoming van ongewenste ontwikkelingen in de gemeente.
Dit betekent dat er voorlopig dus geen mogelijkheid bestaat om in Spijkenisse een "coffee-shop" te exploiteren.
De VVD-fractie gaat er vanuit dat de aangedragen zienswijzen niet sterk genoeg zijn om na 5 juni Green Spirit weer toe te staan om soft-drugs te verkopen. Het is van belang dat de "bevriezing" net zo lang blijft bestaan totdat er duidelijkheid komt over de manier waarop er in Spijkenisse wel of geen soft-drugs verkoop mag plaatsvinden en waar precies in de toekomst dat in Spijkenisse wordt toegestaan.
De VVD is vanaf het begin van deze zaak van mening geweest dat er voorlopig een "0-optie" gewenst is. Eerst moet er duidelijkheid komen hoe in de toekomst met het soft-drugs beleid in Spijkenisse omgegaan moet worden. Dit is in het belang van iedereen en zeker voor de omwonenden en ondernemers in de Voorstraat en natuurlijk ook de bewoners van "Staalmeesters". Als er in de toekomst verder gegaan wordt met de mogelijkheid van verkoop van soft-drugs in Spijkenisse vindt de VVD in ieder geval dat het beperkt moet worden tot uitgiftepunt buiten het centrum van de stad.
mensen van spijkenisse kunnen beter snelle jaap bellen. 
Oom Klaas zei:spikri?
Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?

Oom Klaas zei:spikri?
Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?
En zo ghetto is het niet hier, integestelling tot wat veel mensen beweren is het juist heel erg dood op straat in spijk 
plantenbak zei:daarom is het ook zo idioot dat mensen komen met namen zoals spikri.
altijd weer rot lachen om al die "gangstertjes" die ik zie rondlopen. Vooral in Maaswijk.![]()

Dan ga je met de verkeerde mensen om, heel simpel.hislordship zei:Maaswijk zuigtmaar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol
![]()
ExceptionalInsight zei:Dan ga je met de verkeerde mensen om, heel simpel.hislordship zei:Maaswijk zuigtmaar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."