Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGreen Spirit Weer Open!

Green Spirit Weer Open!

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet verwacht dat die shop nog open zou gaan. :rolleyes:

Zat bij die shop in de buurt op de middelbare school, good old days. :P
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hij is ook al open ja. Een vriend van mij heeft er dit weekend nog wiet gehaald.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar vandaag hoorde ik dat hij al weer open was ofzo :confused: snap er geen hol meer van :')
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
Joh :openmouth: Ik had van de verkoper gehoord dat ie gesloten zou blijven..

Sowieso was de eigenaar opgepakt, dus ik vraag me af hoe ze dan zo snel die shop weer kunnen openen.

Niet dat het voor mij uitmaakt. Ik rook alleen hasj en dat is toch kut bij de Green. Rij ik liever een stukje naar Bilbao in Rotterdam :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maakt het uit? Wat een kutshop was dat!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Maakt het uit? Wat een kutshop was dat!
Klik om te vergroten...


De wiet was idd niet al te best... Maargoed beter die shop als geen shop :stoned:
Hoewel de afghaan en K2 daar wel te roken waren.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok nu nog de coke&speed store open en plantenbak is weer blij..

*beseft zich nu dat in 3e persoon praten echt heel fout klinkt*
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nee joh das mooi, ik praat ook altijd in 3e persoon, dan lijk je zo schizofreen, echt mooi!!!!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Hij was gewoon geniaal, hippievogel was de verbeterde versie van hemzelf :rock:
Klik om te vergroten...
ik heb niet voor niets een standbeeld van hem in mijn kamer.


Green Spirit en het vervolg - Peter Belinfante

Op 5 juni a.s. is de gedwongen sluitingstermijn van de coffee-shop afgelopen en mag Green Spirit gewoon weer open.

Tijdens de vergadering van de commissie Algemene Zaken van 19 mei 2009 heeft de burgemeester gemeld dat de gedoogbeschikking voor de verkoop van soft-drugs door Green Spirit is ingetrokken. Dit gedogen wordt uit de exploitatievergunning gehaald en dit betekent dat er wel een "gewoon horecabedrijf" mag functioneren, maar dat er absoluut geen soft-drugs verkocht mogen worden.

Door de eigenaren zijn hiertegen zienswijzen ingediend. Deze worden bekeken en er zal nog op korte termijn een besluit genomen worden of het verbod op verkoop van soft-drugs in stand blijft.

De burgemeester heeft tevens besloten het coffeeshopbeleid te bevriezen ter voorkoming van ongewenste ontwikkelingen in de gemeente.

Dit betekent dat er voorlopig dus geen mogelijkheid bestaat om in Spijkenisse een "coffee-shop" te exploiteren.

De VVD-fractie gaat er vanuit dat de aangedragen zienswijzen niet sterk genoeg zijn om na 5 juni Green Spirit weer toe te staan om soft-drugs te verkopen. Het is van belang dat de "bevriezing" net zo lang blijft bestaan totdat er duidelijkheid komt over de manier waarop er in Spijkenisse wel of geen soft-drugs verkoop mag plaatsvinden en waar precies in de toekomst dat in Spijkenisse wordt toegestaan.

De VVD is vanaf het begin van deze zaak van mening geweest dat er voorlopig een "0-optie" gewenst is. Eerst moet er duidelijkheid komen hoe in de toekomst met het soft-drugs beleid in Spijkenisse omgegaan moet worden. Dit is in het belang van iedereen en zeker voor de omwonenden en ondernemers in de Voorstraat en natuurlijk ook de bewoners van "Staalmeesters". Als er in de toekomst verder gegaan wordt met de mogelijkheid van verkoop van soft-drugs in Spijkenisse vindt de VVD in ieder geval dat het beperkt moet worden tot uitgiftepunt buiten het centrum van de stad.
Klik om te vergroten...

gaat niet door dus.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik haal nooit bij de green. maar tog goed weer een shop in spikri te hebben. :stoned: mensen van spijkenisse kunnen beter snelle jaap bellen. :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
spikri?

Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
spikri?

Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?
Klik om te vergroten...

jwt :rolleyes:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
In Spijk zijn er idd genoeg dealers om een betere kwaliteit en kwantiteit van je wiet te krijgen.

En het is Spijkenisse en niet Spijkernisse
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
spikri?

Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?
Klik om te vergroten...


Is 1 van de straatnamen :smoke: En zo ghetto is het niet hier, integestelling tot wat veel mensen beweren is het juist heel erg dood op straat in spijk :mrgreen:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
daarom is het ook zo idioot dat mensen komen met namen zoals spikri.
altijd weer rot lachen om al die "gangstertjes" die ik zie rondlopen. Vooral in Maaswijk. :tearsofjoy:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
plantenbak zei:
daarom is het ook zo idioot dat mensen komen met namen zoals spikri.
altijd weer rot lachen om al die "gangstertjes" die ik zie rondlopen. Vooral in Maaswijk. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Maaswijk zuigt :grin: maar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maaswijk is zeker wel "ghetto"







ow ow ow wat een zielige figuurtjes :rolleyes:


foto weer eens te groot :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
hislordship zei:
Maaswijk zuigt :grin: maar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dan ga je met de verkeerde mensen om, heel simpel.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Maaswijk zuigt :grin: maar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dan ga je met de verkeerde mensen om, heel simpel.
Klik om te vergroten...


Waarom zouden ze verkeerde mensen zijn? omdat ze die taal gebruiken? sorry maar dat vind ik een beetje stom... Kom eens met een goeie reden waaruit blijkt dat het ''verkeerde'' mensen zijn.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is iig een beetje stom om het zelf te gebruiken terwijl je het een klote woord vindt. Alleen omdat anderen het de hele dag zeggen.

Niet dat het mij ook maar iets uitmaakt of iemand Spikri, Spijk of Spijkenisse zegt. Alleen als iemand Spijkernisse zegt, dan erger ik me eraan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."